Tegn på graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er 4+5 idag og har ingen tegn på graviditet. Lidt ømme bryster. Intet andet.  
Testede også positiv ved lægen igår. 

andre der heller ingen symptomer har udover en positiv test og udebleven mens?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2022

B&J

Anonym skriver:

Jeg er 4+5 idag og har ingen tegn på graviditet. Lidt ømme bryster. Intet andet.  
Testede også positiv ved lægen igår. 

andre der heller ingen symptomer har udover en positiv test og udebleven mens?

Det var det samme som mig min første graviditet havde jeg ingen hvis jeg min mens ikke stoppede ville jeg ikke hvide jeg var gravid.

denne gang er alt kommet først efter uge 30 blærebetændelse og lidt mere blærebetændelse og hævet fødder her i uge 36 i morgen ellers har min krop det fantastisk 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det var det samme som mig min første graviditet havde jeg ingen hvis jeg min mens ikke stoppede ville jeg ikke hvide jeg var gravid.

denne gang er alt kommet først efter uge 30 blærebetændelse og lidt mere blærebetændelse og hævet fødder her i uge 36 i morgen ellers har min krop det fantastisk 

Ej hvor rart at høre faktisk. Man sidder if tænker om der nu er noget når man ingen symtomer har. Man bliver lidt nervøs

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym

Jeg fik aldrig nogensinde symptomer på graviditet og har en datter på 1,5 år idag :-). 

Så en positiv test er det vigtigste. 

Anmeld Citér

22. februar 2022

B&J

Anonym skriver:

Ej hvor rart at høre faktisk. Man sidder if tænker om der nu er noget når man ingen symtomer har. Man bliver lidt nervøs

Ja og især fordi man tit høre hvor mange der lider under hele deres graviditet 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Soulaima

Da jeg ventede min ældste testede jeg først da jeg var omkring 5+0 fordi jeg bare troede mens var forsinket..havde ingen symptomer overhovedet andet end udebleven mens og sådan var det næsten hele graviditeten 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

4+5 er meget tidligt, der mærkede jeg ikke det store ud over lidt mens lignende smerter. Mine symptomer kom først 6+ og så fik jeg da også lov at mærke jeg er gravid. Nu 11+5. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.