Læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej jeg ville høre jer af hvis man er nået der til hvor man vil gå til lægen og få hjælp til at blive gravide.. 

skal man så have samme læge..? Eller kan kvinden godt gå til sin egen læge og blive undersøgt også manden går til sin egen læge og bliver undersøgt..? 
Det er læger i 2 forskellige byer da vi ikke bor sammen.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Hej jeg ville høre jer af hvis man er nået der til hvor man vil gå til lægen og få hjælp til at blive gravide.. 

skal man så have samme læge..? Eller kan kvinden godt gå til sin egen læge og blive undersøgt også manden går til sin egen læge og bliver undersøgt..? 
Det er læger i 2 forskellige byer da vi ikke bor sammen.. 

Det er hver partners egen læge der henviser - og så vil i jo så blive henvist til et sted/klinik hvor i så går sammen. 

Anmeld Citér

20. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det er hver partners egen læge der henviser - og så vil i jo så blive henvist til et sted/klinik hvor i så går sammen. 

Okay super mange tak.. 

Anmeld Citér

20. februar 2022

Naha

Ved ikke om manden skal søge læge

Hos os var det kun mig der søgte læge min bedre halvdel blev så registreret på hans CPR nummer da vi kom til klinikken  så tænker ikke din bedre halvdel absolut skal søge læge også

Anmeld Citér

20. februar 2022

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Ved ikke om manden skal søge læge

Hos os var det kun mig der søgte læge min bedre halvdel blev så registreret på hans CPR nummer da vi kom til klinikken  så tænker ikke din bedre halvdel absolut skal søge læge også

Nej okay så sæd prøve er ikke hos egen læge..? 

Anmeld Citér

20. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har læge samme sted, og lægen henviste os begge uden at min mand skulle henvende sig, men det tror jeg ikke kan lade sig gøre hvis man ikke går samme sted. Jeg husker at hun sagde noget med, at fordi vi begge var sunde og raske, var der ikke grund til at de gjorde nogle ekstra undersøgelser inden henvisningen, og hun kunne derfor godt henvise min mand uden at have set ham først. Og sædprøve blev også foretaget på fertilitetsklinikken.

Anmeld Citér

20. februar 2022

Naha

Anonym skriver:

Nej okay så sæd prøve er ikke hos egen læge..? 

Jeg ved at min bedre halvdels sæd blev tjekket i forbindelse med opstart på klinikken

Tror det er ren procedure at mandens sæd bliver tjekket, men er ikke 110% sikker.

Anmeld Citér

21. februar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Det korte svar er, at det kan I sagtens. 

Vi har heller ikke samme læge herhjemme. Det er nok, at du starter med at henvende dig til din egen læge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.