Baby alarm med kamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.202 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. februar 2022

BebeTil2

Hej piger

Jeg har brug for en babyalarm med kamera. Jeg leder efter en som er trådløs, så jeg ikke skal være afhængig at strømstik. I vores gamle lejlighed virker halvdelen af stikkene ikke �� 

Er der nogen der har erfaring? Og kan anbefale en? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2022

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har en babyalarm med kamera som er trådløs, den er fra Padwico og modellen er en V8 og vi er glade for den.

Den har mange indstillinger og der er en del gode tilpasnings muligheder, savner dog muligheden for at sætte den i barnevognen så man kan se baby og det samme gælder for slyngevuggen, men det kan man desværre ikke. Ud over det viser den ikke hvor meget batteri baby Unit har tilbage på skærmen, før den er ved at løbe tør. 

Men den viser et super fint billede og fungere fint som babyalarm. 

Anmeld Citér

21. februar 2022

BebeTil2

Super, tak! Den må jeg lige kigge på. Jeg har kigget på neonate BC8000DV, den kan vidst sættes fast forskellige steder med clips eller sugekop.

Anmeld Citér

21. februar 2022

Dina07

Vi har en neonate BC8000DV, og er mega glad for den, vi har haft den siden storesøster fra 18. Den er nem og bruge, trådløs, det er beslag med så den kan sætte på kalechen på barnevognen og også et beslag så den kan stå på fx en reol i værelset. Kun gode anbefalinger herfra ��

Anmeld Citér

21. februar 2022

BebeTil2

Dina07 skriver:

Vi har en neonate BC8000DV, og er mega glad for den, vi har haft den siden storesøster fra 18. Den er nem og bruge, trådløs, det er beslag med så den kan sætte på kalechen på barnevognen og også et beslag så den kan stå på fx en reol i værelset. Kun gode anbefalinger herfra ��

Det er jeg glad for at høre ���� det er nemlig ikke mange babyalarmer med kamera som er batteridrevet til en "overkommelig" pris. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.