Feriehus med privat pool-hvor booker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
11 svar
6 synes godt om
19. februar 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Hejsa, 

Vi vil prøve et hus med egen pool i år, tænker Kroatien, istrien området... 

Hvor har I andre booket igennem? Kan se booking.com får ikke de bedste anmeldelser på trust pilot. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hej, vi har lige booket hus i Kroatien med pool. Vi bookede med NOVASOL. 

God jagt 

Anmeld Citér

19. februar 2022

Gæsten1984

Astoria skriver:

Hej, vi har lige booket hus i Kroatien med pool. Vi bookede med NOVASOL. 

God jagt 

Fedt!! Og det er egen pool der ikke deles med andre? 

Anmeld Citér

19. februar 2022

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har i hvert fald booket gennem booking.com 20-30 gange. 

Vi har også booket gennem airbnb, Novasol, Campaya, homeaway, holidu mv.

Jeg vil sige, at vi har været fuldt tilfredse 95% af gangene. 

Vi har både booket sommerhuse i DK, storbyferier i Europa, skiferie (lejlighed/hotel) Strandferier lige fra all inklusiv til egne villaer med pool.
Vi booker altid fly og bolig separat og sparer RIGTIG mange penge på den måde. 
Held og Lykke med din søgning

Anmeld Citér

19. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har tidligere booket hus med egen pool i Frankrig gennem novasol, Mener der var en rubrik hvor man kunne sortere i huse med egen pool Vi har rejst med bedsteforældre, og det var bare en super måde at holde ferie på! 

Anmeld Citér

19. februar 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria
Gæsten1984 skriver:

Fedt!! Og det er egen pool der ikke deles med andre? 

Jep! Man kan søge efter huse med egen pool. Der er ret mange i Kroatien. 

Anmeld Citér

19. februar 2022

Gæsten1984

SØS skriver:

Vi har i hvert fald booket gennem booking.com 20-30 gange. 

Vi har også booket gennem airbnb, Novasol, Campaya, homeaway, holidu mv.

Jeg vil sige, at vi har været fuldt tilfredse 95% af gangene. 

Vi har både booket sommerhuse i DK, storbyferier i Europa, skiferie (lejlighed/hotel) Strandferier lige fra all inklusiv til egne villaer med pool.
Vi booker altid fly og bolig separat og sparer RIGTIG mange penge på den måde. 
Held og Lykke med din søgning

Spændende. Altid godt at hører at det kan lykkedes selvom der er dårlige anmeldelser på nogle hjemmesider. Vi kører dertil, så det skal helst være muligt med bil og ingen fly.

Men har overvejet at booke hotel og fly hver for sig, men har ikke kastet mig ud i det projekt endnu... Rejser i så fra dk eller Tyskland? 

Anmeld Citér

20. februar 2022

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Gæsten1984 skriver:

Spændende. Altid godt at hører at det kan lykkedes selvom der er dårlige anmeldelser på nogle hjemmesider. Vi kører dertil, så det skal helst være muligt med bil og ingen fly.

Men har overvejet at booke hotel og fly hver for sig, men har ikke kastet mig ud i det projekt endnu... Rejser i så fra dk eller Tyskland? 

Vi har også ofte kært selv - det kan man jo sagtens i stedet for fly afhængig af hvor man skal hen og hvor langt man gider køre. Min pointe var blot det med st bestille de to ting hver for sig.

Vi har fx været på all inclusive hvor vi selv har booket fly/hotel separat og dermed sparet ca. 3.500 pr. Person i forhold til dem med pakkerejser.

Anmeld Citér

20. februar 2022

Gæsten1984

SØS skriver:

Vi har også ofte kært selv - det kan man jo sagtens i stedet for fly afhængig af hvor man skal hen og hvor langt man gider køre. Min pointe var blot det med st bestille de to ting hver for sig.

Vi har fx været på all inclusive hvor vi selv har booket fly/hotel separat og dermed sparet ca. 3.500 pr. Person i forhold til dem med pakkerejser.

Det er sku vildt at kunne spare så mange penge, for det stikker jo hurtigt af når det er 4 personer der skal afsted. 

Anmeld Citér

20. februar 2022

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Gæsten1984 skriver:

Det er sku vildt at kunne spare så mange penge, for det stikker jo hurtigt af når det er 4 personer der skal afsted. 

Ja nemlig. For to år siden var vi på all inclusive på Gran Canaria i uge 7. Vi bestilte fly og hotel hver for sig og endte på ca. 3.000 kr.  pr. person. Samme rejse kostede ved rejseselskaberne knap 7.000 kr. pr. person

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.