Prøver og bliver gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej vil høre om man kan tror og stole på de ægløsning apps man kan får til mobilen vi prøver og bliver gravid jeg hade sidste menstruation den 21.1.2022 og den sige jeg skal ha min menstruation i dag og den er desværre kommet og så sige den jeg skal ha ægløsning den 6.3.2022 igen kan man renge med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2022

Mrs.

Hej vil høre om man kan tror og stole på de ægløsning apps man kan får til mobilen vi prøver og bliver gravid jeg hade sidste menstruation den 21.1.2022 og den sige jeg skal ha min menstruation i dag og den er desværre kommet og så sige den jeg skal ha ægløsning den 6.3.2022 igen kan man renge med det

Det er jo bare en app den kan ikke kigge ind i din krop den beregner jo blot ud fra gennemsnitstal den har. 
Hvis du vil være sikker skal du bruge ægløsnings test. 

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det er jo bare en app den kan ikke kigge ind i din krop den beregner jo blot ud fra gennemsnitstal den har. 
Hvis du vil være sikker skal du bruge ægløsnings test. 

Okay men måle de ikke kun når jeg ha ægløsning eller for ha hørete man skal ha sammeleje op til ægløsning eller samme det ikke 

Anmeld Citér

19. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Kan anbefale at bruge babyplans strimmel, og Clearblues digitale ægløsningsteste for at være mere sikker på at ramme æl. 

En app udregner kun gennemsnitligt ud fra hvad du taster ind. Ens cyklus kan godt variere, fordi ens ægløsning kan rykke sig

Anmeld Citér

19. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
Anonym skriver:

Okay men måle de ikke kun når jeg ha ægløsning eller for ha hørete man skal ha sammeleje op til ægløsning eller samme det ikke 

Du skal jo først og fremmest finde ud af hvornår din ÆL ligger i din cyklus

jeg har købt digital ÆL tests og testet nogle mdr for at få min ÆL klarlagt i forhold til min cyklus.. og derefter kan du jo sådan set planlægge.. men det jo en god ide at have sex når ÆL test er positiv…

Anmeld Citér

19. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Ærligt så ville jeg købe et kit hos babyplan.. 

jeg har aldrig selv holdt øje med min æl fordi vi egentlig skulle i fertilitetsbehandling. Chancen for at blive gravide naturligt var 1:1.000.000 for os, så at jeg blev gravid inden behandling var mere held end forstand

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym

Min app lyver aldrig men min mens er også reglmessig. Vi havde kun sex en enkelt gang denne gang og er blevet gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.