Sviende brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.069 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

thilde-tusindfryd

Jeg oplever nogle dage, at mine brystvorter - eller nærmere alt det mørkfarvede hud omkring brystvorterne - svier helt af pommern til, som om nogen havde puttet chili på.

Igår mærkede jeg det straks, da jeg tog en anden BH på. Har tænkt lidt på, om det ku være BH-en evt. Vil prøve at være opmærksom på det.

Er det andre, der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

LouiseNielsen

Hejsa!

Det kan mine også godt gøre... Ret så det føles som om at de brænder, også bliver de helt varme!

Anmeld

15. juni 2010

thilde-tusindfryd

Ja, så blev jeg gravid igen og nu er "problemet" så aktuelt igen. Mine brystvorter er begyndt at svie, ligesom de gjorde i efteråret.

Der er åbenbart andre kvinder, der oplever dette under graviditet. Er der nogen, der har et godt råd til, hvad man kan gøre, fx om man kan smøre noget på, der dulmer svien lidt ?

Anmeld

16. juni 2010

AnnePedersen

jeg har haft det på samme måde helt fra starten. Jeg smører mandelolie på som jeg køber på apoteket..... og det er bare så godt....... man skal bare lige huske det giver de våde pletter i bhen, så tag en gammel en på.....

Anmeld

16. juni 2010

thilde-tusindfryd

Ok det må jeg da prøve så..

Anmeld

21. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Ja, så blev jeg gravid igen og har nu igen problemer med sviende brystvorter

Av, det gør altså bare så ondt !

Jeg nåede ikke at få afprøvet mandelolien sidst. Men tænkte også på, om der er andre gode råd, der hjælper ?

Overvejede om jeg sku prøve med lidt kamille-the. Men problemet er måske med det, som med mandelolien, at man jo har BH og tøj på, og det måske så bare bliver tørret af i det. Man ku selvfølgelig lægge nogle indlæg i. Måske noget køkkenrulle eller toiletpapir. Men det suger jo ret meget, så måske er effekten omsonst.

Anmeld

25. oktober 2010

LRJ

thilde-tusindfryd skriver:

Ja, så blev jeg gravid igen og har nu igen problemer med sviende brystvorter

Av, det gør altså bare så ondt !

Jeg nåede ikke at få afprøvet mandelolien sidst. Men tænkte også på, om der er andre gode råd, der hjælper ?

Overvejede om jeg sku prøve med lidt kamille-the. Men problemet er måske med det, som med mandelolien, at man jo har BH og tøj på, og det måske så bare bliver tørret af i det. Man ku selvfølgelig lægge nogle indlæg i. Måske noget køkkenrulle eller toiletpapir. Men det suger jo ret meget, så måske er effekten omsonst.

Jeg smurte med noget der Hedder A-Derma noget som kan købes på apoteket det Hjælp Rigtigt meget

Anmeld

27. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Lone H. skriver:

Jeg smurte med noget der Hedder A-Derma noget som kan købes på apoteket det Hjælp Rigtigt meget

Tak for tippet. Det vil jeg lige undersøge.

Jeg har godt nok ikke så meget sviende brystvorter lige i øjeblikket. Men det kan jo komme igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.