Overrask manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er blevet gravid efter en meget lang kamp. Nu vil jeg fortælle manden at han skal være far. 

Men vil gerne sige det på en sød eller romantisk måde. 

Vil i ikke komme med en masse forslag. Er så overvældet at jeg ikke kan tænke selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2022

Kastanje

Sig det sødt -  vis eventuelt en graviditetstest.

Han har lige så meget ret til at vide det og glæde sig som dig. Personligt ville jeg blive sur, hvis man holdt sådan en nyhed i flere dage. 

Stort tillykke

Anmeld Citér

18. februar 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Sig det sødt -  vis eventuelt en graviditetstest.

Han har lige så meget ret til at vide det og glæde sig som dig. Personligt ville jeg blive sur, hvis man holdt sådan en nyhed i flere dage. 

Stort tillykke

Self skal han vide det vi har været gift i 19 år og har 4 børn sammen. Ville bare gøre noget specielt ud af det. Og har lige idag testet positiv.  Jeg ved faktisk ikke om du er sød eller ond imod mig jeg spørger blot indtil om der var nogen der havde forslag til at fortælle det på. Som man ser på sociale medier osv. 

Men tak for dit forslag, sætter pris på du brugte din tid på at svare. 

Anmeld Citér

18. februar 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Self skal han vide det vi har været gift i 19 år og har 4 børn sammen. Ville bare gøre noget specielt ud af det. Og har lige idag testet positiv.  Jeg ved faktisk ikke om du er sød eller ond imod mig jeg spørger blot indtil om der var nogen der havde forslag til at fortælle det på. Som man ser på sociale medier osv. 

Men tak for dit forslag, sætter pris på du brugte din tid på at svare. 

Nej nej - ikke surt ment. Ville nok bare skynde mig at sige det. Hvad med at sige det stille og roligt  
Sød besked under morgenmads tallerkenen. Eller en gave med baby tøjsæt.

Jeg ville ikke selv kunne holde på det særlig længe: 

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Nej nej - ikke surt ment. Ville nok bare skynde mig at sige det. Hvad med at sige det stille og roligt  
Sød besked under morgenmads tallerkenen. Eller en gave med baby tøjsæt.

Jeg ville ikke selv kunne holde på det særlig længe: 

Jamen jeg har også utroligt svært ved ikke at fortælle

rigtig god ide med baby tøj. Måske en lille body og et par sko og en positiv test med et lille kort

Anmeld Citér

20. februar 2022

Anonym

Jeg overraskede også min mand.

Da vi havde haft en hård omgang med opstart til graviditet, jkøbte jeg en body hvor der stod far på, graviditstest der var positiv, en sut og bogen “du skal være far og du har 40 uger til at fatte det.

Jeg fortalte ham jeg havde en købt en lille gave som jeg self havde pakket ind med gavepapir under aftensmaden. “Noget tøj han har ønsket sig længe

Han var helt i chok og græd af lykke

Held og lykke  med graviditeten

Anmeld Citér

22. februar 2022

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Håber du fandt en god måde at fortælle det på

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.