Ny herinde og i vildrede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej piger . 

jeg vælger lige at være anymon lidt endnu, da det hele er nyt. 

Sidste år i maj 21 var min mand og jeg så heldige at blive gravid på vores dobbeltdonations æg fra fryseren. Og max 3 uger efter begyndte jeg at døje med galdestenanfald. Det var et helved og det stressede min krop sindsyg meget. Det endte ud i jeg fødte alt for tidlig, i uge 22+3 en lille dreng som vi kort efter begrave. Aldrig har vi oplevet en smerte som dette. 
vi har siden da været igennem en masse samtaler  og fået en afklaring på det der skete. 
jeg valgte så at min galdeblære skulle opereres væk, men så faldt garanti for behandling væk og vi blev omstillet til det private. fik så en tid dec. 21. Men kort forinden blev den udskudt til marts 22. Og der havde vi allerede en aftale med vores klinik at vi skulle have lagt et nyt æg op her i februar. Jeg har så lige nu, fundet ud af det har givet pote endnu engang. Men nu har de rykket min operation  frem fordi jeg er gravid igen. 
jeg skal opereres her den 23.2. , og ser frem til det. 
men på den anden side er jeg bange for at miste igen, men har det også sådan at jeg vil hellere miste inden uge 12- end at skulle begrave endnu et barn senere hen. 

er interesseret i at høre om nogen af jer har prøvet at blive opereret imens i var gravide? 

billedet er fra idag hvor jeg er 4+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej piger . 

jeg vælger lige at være anymon lidt endnu, da det hele er nyt. 

Sidste år i maj 21 var min mand og jeg så heldige at blive gravid på vores dobbeltdonations æg fra fryseren. Og max 3 uger efter begyndte jeg at døje med galdestenanfald. Det var et helved og det stressede min krop sindsyg meget. Det endte ud i jeg fødte alt for tidlig, i uge 22+3 en lille dreng som vi kort efter begrave. Aldrig har vi oplevet en smerte som dette. 
vi har siden da været igennem en masse samtaler  og fået en afklaring på det der skete. 
jeg valgte så at min galdeblære skulle opereres væk, men så faldt garanti for behandling væk og vi blev omstillet til det private. fik så en tid dec. 21. Men kort forinden blev den udskudt til marts 22. Og der havde vi allerede en aftale med vores klinik at vi skulle have lagt et nyt æg op her i februar. Jeg har så lige nu, fundet ud af det har givet pote endnu engang. Men nu har de rykket min operation  frem fordi jeg er gravid igen. 
jeg skal opereres her den 23.2. , og ser frem til det. 
men på den anden side er jeg bange for at miste igen, men har det også sådan at jeg vil hellere miste inden uge 12- end at skulle begrave endnu et barn senere hen. 

er interesseret i at høre om nogen af jer har prøvet at blive opereret imens i var gravide? 

billedet er fra idag hvor jeg er 4+1

Er ked af at læse om jeres tab af jeres søn  

Jeg kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål, men håber alt går som planlagt

Stort tillykke med graviditeten  Jeg håber I denne gang får en blivende og vellykket graviditet, og at operationen ikke har nogen indflydelse på graviditeten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.