Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Andre der har prøvet dette? I går kl 12 tager jeg den øverste test. Positiv inde for tid. Kl 14, negativ (det havde jeg så også regnet med, jeg panikkede bare over den positive test) Tisser kl 17 Taget en negativ kl 22 Tager igen en negativ her til morgen kl 06 efter at have holdt mig fra kl 22. Kan den første godt have været falsk positiv? Har hørt om det med valmed EFTER tid. Denne er en test fra billig-teste og viste positiv inde for tiden
Andre der har prøvet dette?
I går kl 12 tager jeg den øverste test. Positiv inde for tid.
Kl 14, negativ (det havde jeg så også regnet med, jeg panikkede bare over den positive test)
Tisser kl 17
Taget en negativ kl 22
Tager igen en negativ her til morgen kl 06 efter at have holdt mig fra kl 22.
Kan den første godt have været falsk positiv? Har hørt om det med valmed EFTER tid.
Denne er en test fra billig-teste og viste positiv inde for tiden
Underligt, det har jeg ikke prøvet før. Har kun gode erfaringer med babyplan Nogen tester bedre på middag/eftermiddag/aften urin.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige taget en negativ igen, og syntes jeg fornemmer lidt lyserød udflåd.. Så der må næsten have været fejl på den ❤️
Anonym skriver: Har lige taget en negativ igen, og syntes jeg fornemmer lidt lyserød udflåd.. Så der må næsten have været fejl på den ❤️
Øv øv. Hvor langt skulle du være?
Det helt fint med mig, for det er bestemt ikke noget vi forsøger på. Vi har 4 børn i forvejen, så blev faktisk lidt panisk over den var positiv
Er på cyklus dag 26 og min cyklus er normalt mellem 23 og 29 dage.
Anonym skriver: Det helt fint med mig, for det er bestemt ikke noget vi forsøger på. Vi har 4 børn i forvejen, så blev faktisk lidt panisk over den var positiv Er på cyklus dag 26 og min cyklus er normalt mellem 23 og 29 dage.
Når okay. Så er der nok ikke andet for end at teste lidt endnu eller vente på evt. mens for at bekræfte/afkræfte resultatet
Hvis det er en gammel test, du har liggende fra sidste graviditet, så kan den vel godt være udløbet?
Det er det ikke, men godt bud ellers
Det lyder til at du har en bio
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128