Svagt positiv eller ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
11 svar
1 synes godt om
16. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej er det bare mig eller er da ikke en svag Stig den den øverste af dem herGraviditet test i går og i dag jeg skal ha min mens på mandag men går med meget klavme og ha lidt ondt i brysten og såden ved ikke om jeg bare er for hurtigt ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej er det bare mig eller er da ikke en svag Stig den den øverste af dem herGraviditet test i går og i dag jeg skal ha min mens på mandag men går med meget klavme og ha lidt ondt i brysten og såden ved ikke om jeg bare er for hurtigt ud 

De er begge 2 desværre helt negative. 

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Kan desværre heller ikke se noget

Anmeld Citér

17. februar 2022

Kastanje

Ingen antydning af streg 2.

sorry - held og lykke

Anmeld Citér

17. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg kan godt se antydningen af en streg på zen øverste når jeg virkelig zoomer ind og kun i kanten. Men ville betragte den som negativ. Og prøve igen på mandag 

Anmeld Citér

17. februar 2022

BabyIgen2022

Jeg kan godt ane noget... men om det er en skyggestreg, ved jeg ikke. De er i hvert fald helt indtørrede. Har du et billede, hvor de er friske, indenfor tid?

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Jeg kan godt ane noget... men om det er en skyggestreg, ved jeg ikke. De er i hvert fald helt indtørrede. Har du et billede, hvor de er friske, indenfor tid?

Hej nej det ha jeg ikke men prøver igen om et par dage igen jeg hade sidste mens den 21 og ægløsning Ca den 6 men ha meget klavme og om brysterne 

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym trådstarter

Den her er fra i dag af 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. februar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Den her er fra i dag af 

Kan godt ane en ekstra streg på den

Anmeld Citér

17. februar 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Kan godt ane en ekstra streg på den

Ja jeg håbe så meget jeg er blevet gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.