Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej er det bare mig eller er da ikke en svag Stig den den øverste af dem her jeg skal ha min mens på mandag men går med meget klavme og ha lidt ondt i brysten og såden ved ikke om jeg bare er for hurtigt ud
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej er det bare mig eller er da ikke en svag Stig den den øverste af dem her jeg skal ha min mens på mandag men går med meget klavme og ha lidt ondt i brysten og såden ved ikke om jeg bare er for hurtigt ud
De er begge 2 desværre helt negative.
Kan desværre heller ikke se noget
Ingen antydning af streg 2.
sorry - held og lykke
Jeg kan godt se antydningen af en streg på zen øverste når jeg virkelig zoomer ind og kun i kanten. Men ville betragte den som negativ. Og prøve igen på mandag
Jeg kan godt ane noget... men om det er en skyggestreg, ved jeg ikke. De er i hvert fald helt indtørrede. Har du et billede, hvor de er friske, indenfor tid?
BabyIgen2022 skriver: Jeg kan godt ane noget... men om det er en skyggestreg, ved jeg ikke. De er i hvert fald helt indtørrede. Har du et billede, hvor de er friske, indenfor tid?
Hej nej det ha jeg ikke men prøver igen om et par dage igen jeg hade sidste mens den 21 og ægløsning Ca den 6 men ha meget klavme og om brysterne
Den her er fra i dag af
Anonym skriver: Den her er fra i dag af
Kan godt ane en ekstra streg på den
__anonym skriver: Kan godt ane en ekstra streg på den
Ja jeg håbe så meget jeg er blevet gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128