Bekymret for min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2022

Anonym trådstarter

Min datter er 10 år.

Vi har lige været ude og gå hvor hun har været godt aktiv med hendes lillebror. Lige pludselig klager hun over hovedpine, og at hendes syn er blevet forværret. Hun er også lige pludselig træt. Det skal lige siges, at hun lige har haft corona. 

Hun har før døjet med blodtryksfald, hvor hun besvimede. 

Det eneste hun vil nu er at ligge på sofaen og slappe af. Hun er naturligvis ked af det, da hun er bange fordi hendes syn er blevet værre. Hun fortæller, at hvis hun ser ligeud så kan hun ikke se noget i siderne. Så er det bare mørkt og det er som om, at det hele er rystende når hun kigger ligeud. 

Jeg bliver sku lidt bekymret. Især fordi hun har hovedpine og er træt samtidig  

Kan det været eftervirkninger af corona?? Hun var ikke særlig syg af corona. 

Hvad mener I? Hvis det bliver ved kontakter jeg selvfølgelig lægen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

Anonym

Jeg ville bestemt opsøge læge med det samme.

God bedring

Anmeld Citér

15. februar 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville også søge læge. God bedring med hende!

Anmeld Citér

15. februar 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min datter er 10 år.

Vi har lige været ude og gå hvor hun har været godt aktiv med hendes lillebror. Lige pludselig klager hun over hovedpine, og at hendes syn er blevet forværret. Hun er også lige pludselig træt. Det skal lige siges, at hun lige har haft corona. 

Hun har før døjet med blodtryksfald, hvor hun besvimede. 

Det eneste hun vil nu er at ligge på sofaen og slappe af. Hun er naturligvis ked af det, da hun er bange fordi hendes syn er blevet værre. Hun fortæller, at hvis hun ser ligeud så kan hun ikke se noget i siderne. Så er det bare mørkt og det er som om, at det hele er rystende når hun kigger ligeud. 

Jeg bliver sku lidt bekymret. Især fordi hun har hovedpine og er træt samtidig  

Kan det været eftervirkninger af corona?? Hun var ikke særlig syg af corona. 

Hvad mener I? Hvis det bliver ved kontakter jeg selvfølgelig lægen. 

Jeg tænker at det også kan være et tegn på lavt blodsukker?

Jeg lider selv temmelig meget af det, og hvis jeg ikke har fået spist (og drukket) korrekt, kan jeg få det som din datter.

Anmeld Citér

15. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg ville også ringe til lægen nu. Jeg tænker ikke at det har noget med tidligere corona at gøre i hvert fald 

Anmeld Citér

15. februar 2022

B&J

Jeg vil få kontakten lægen og få hende tjekket 

for alle mulige ting, igen blodtrygsfald, epilepsi, blodprøver, sukker syge sov. 

men ved nogle især mig selv har jeg sådan hvis jeg har været meget eller lidt syg kan jeg føle mig frisk og lige pludselig giver det bagslag og jeg bliver meget meget svimmel, siden jeg var lille har jeg besvimede hver 4-6år jeg er blevet tjekket for alt men de fandt inder ud over de tror det var om måde at lukke ned på. Jeg har endelig i år sprunget over på 6 året og håber det fortsætter sådan. 
det er ikke for at skræmme dig men mere få din datter tjekket for alt i håb om det bare er en rektion fra hun har været syg og ikke andet  

Anmeld Citér

15. februar 2022

Cvbn

Det lyder lidt som de migræneanfald min datter begyndte at få, da hun var i den alder  Det var også med synsforstyrrelser og inden hun fik stemplet børnemigræne, så blev hun undersøgt meget grundigt og scannet for at udelukke diverse andre årsager. Jeg synes, du skal bestille en tid ved lægen og fortælle om synsforstyrrelserne, så hun kan blive undersøgt. 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Mor Christa

Det lyder fuldstændig som mine migræneanfald! 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Kastanje

Få målt blodsukkeret med det samme! Måler kan kæbes på apotek. Det lyder som klassiske træk og skal tages alvorligt. Hovedpine, træthed og dårligt syn kan tyde på højt blodsukker. 
God bedring

Anmeld Citér

15. februar 2022

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! 

Hun har sovet hele eftermiddagen og er først vågnet nu. Hun har det godt igen siger hun. Hun fik 500 gram Panodil i samråd med apoteket tidligere som åbenlyst har hjulpet sammen med søvn. 

Men jeg vil helt klare tage fat i lægen hvis hun får det igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.