Coronatest positiv over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2022

Anonym trådstarter

Kan man stole på en selvtest, der er aflæst 6 timer senere? 

Den var negativ efter 15 minutter, og så kiggede jeg ikke igen. Da jeg ville smide den ud lige før, var der en ret positiv lyserød streg. Det har jeg aldrig set før.

Den skulle aflæses indenfor 15-30 minutter, så måske har jeg aflæst for tidligt?

Jeg har bestilt tid til PCR-test uanset hvad.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Kan man stole på en selvtest, der er aflæst 6 timer senere? 

Den var negativ efter 15 minutter, og så kiggede jeg ikke igen. Da jeg ville smide den ud lige før, var der en ret positiv lyserød streg. Det har jeg aldrig set før.

Den skulle aflæses indenfor 15-30 minutter, så måske har jeg aflæst for tidligt?

Jeg har bestilt tid til PCR-test uanset hvad.

Nej du kan ikke stole på en test over tid. Det står også i indlægssedlen at resultatet ikke må aflæses før 15 min og efter 30 min. 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nej du kan ikke stole på en test over tid. Det står også i indlægssedlen at resultatet ikke må aflæses før 15 min og efter 30 min. 

Okay mange tak 

Jeg fandt en selvtest mere og den var helt negativ indenfor aflæsningstidspunktet

Anmeld Citér

15. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Okay mange tak 

Jeg fandt en selvtest mere og den var helt negativ indenfor aflæsningstidspunktet

Selv tak. Ville dog stadig stadig en pcr test. Men udelukkende fordi min egen søn lige har testet negativ på 2 hjemmetest og 1 kviktest men positiv på pcr test. Han er uden symptomer 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Mom

Profilbillede for Mom
AnoMor skriver:

Selv tak. Ville dog stadig stadig en pcr test. Men udelukkende fordi min egen søn lige har testet negativ på 2 hjemmetest og 1 kviktest men positiv på pcr test. Han er uden symptomer 

Hvor er det altså vildt! Min søster og svigerinde har oplevet nøjagtigt det samme.

Anmeld Citér

15. februar 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg har bestilt tid til PCR-test her klokken 16, skal lige være helt sikker

Anmeld Citér

15. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har bestilt tid til PCR-test her klokken 16, skal lige være helt sikker

God ide.

Anmeld Citér

15. februar 2022

AnoMor

Mom skriver:

Hvor er det altså vildt! Min søster og svigerinde har oplevet nøjagtigt det samme.

Ja det kom virkelig også bag på mig. Jeg havde endda afleveret ham i skole fordi hjemmeteste og kviktest var negativ. Så regnede da også med at pcr test var. Men da svaret så kom igår mens jeg selv var i skole kørte jeg også direkte over og hentede ham. 
havde så dårlig samvittighed over at have sendt ham afsted. Læreren sagde dog at det skulle jeg ikke have for jeg havde jo fulgt retningslinjerne. Pcr testen blev kun taget som fast rutine hver anden uge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.