Godmorgen de damer.
jeg er gravid med barn nr 3, og jeg er idag 10+3. Her i aftes når jeg lige var ved at falde i søvn så ved ikke om jeg vrid mig for at vende mig, måske vrid jeg mig mere end hvad godt er. Når men så begyndte jeg at få ondt i den Venstre side af mit lænd.
skal lige siges at lige siden jeg var 5-6 uger henne så er det når jeg kommer til at vride mig, så få jeg ondt i den nederste del af maven i få sekunder også forsvinder det igen. Men den her gang her i aftes fik jeg ondt i mit Venstre side af mit lænd. Men hele natten kunne jeg allerhøjst sove 1-2 timer sammen lagt. Fordi jeg få ondt i min Venstre side af mit lænd hver gang jeg vender mig og drejer mig. Og gør ondt når jeg skal sidde ned eller op igen. Og når jeg går så er jeg nu nød til at gå langsomt. Når jeg gå langsomt så gå det kun meget lidt ondt. Men går meget ondt hvis jeg går det normale tempo som jeg plejer. Nogle gange kan det også stråle ned i mit Venstre lår og har nu svært ved at bukke mig.
vil høre om nogle der har oplevet det? Og om det er ufarligt? Og forsvinder det mon igen?
eller burdte jeg søge egen læge?
Anmeld
Citér