Født på Hvidovre indenfor de sidste par måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

Efter alt den snak i medierne om pressede jordmødre og sygeplejersker, samt midt i coronaepidemien hvor samtlige afdelinger er ramt af sygdom, er jeg begyndt at blive lidt bekymret. 

Jeg skal føde på Hvidovre (2.gangs) i marts, og er derfor interesseret i at høre fra jer, der har født indenfor de seneste par måneder, hvordan jeres oplevelse har været? Har i kunne mærke travlheden eller stress hos jordemoderen? Eller fylder det ikke kampens hede? 

fødte min første på Hvidovre for 4 år siden, og det var en god oplevelse, men kan mærke at nervøsiteten melder sig nu hvor vi kommer tættere på termin! 

På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2022

Mrs.

Har ikke født på Hvidovre - og skal heller ikke. 
men har samme bekymring. 
jeg spurgte min jordemoder om det var en bekymring der var reel, og hun sagde at det skulle jeg slet ikke bekymre mig om. Når man kommer ind og skal føde er man en prioritet. Det gav ihvertfald mig ro at høre

Anmeld Citér

9. februar 2022

TempusFugit

Vi fødte på Hvidovre i lørdags og selve fødsel gik rigtig fint. jordemødrene havde masser af overskud, var super søde og vi følte os trygge. Efter fødsel til Barselsafsnittet er der pladsproblemer når man skal have et værelse så forvent ikke at man kan ligge derinde for længe. Vi kunne godt have brugt mere hjælp til ammetræning og gode råd da vi er førstegangs fødende, men de fortalte at de havde par som ventede på at komme til et værelse så de vil gerne have par ud så hurtig som muligt. Ligeledes er hvidovre Ammeambulatoriet lukke ned på grund af ressourcemangel.

Så kort sagt, selve fødsel skal du slet ikke være nervøs for her har de masser af ressourcer og medarbejder til at hjælpe til at alt går godt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.