Konstant syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2022

Anonym trådstarter

Ja det er faktisk ikke så meget syge børn, men syg mor. 
Mit barn på 3 1/2 år har siden oktober haft virus i form af snot cirka en gang om måneden og så lige en omgang Omikron. Han får smittet mig hver gang, jeg plejer ellers aldrig at være syg, men siden oktober har jeg også været syg med snot, ondt i halsen, mistet stemmen og hoste. Det er hver måned jeg har været syg 7-10 dage. Jeg spiser sundt og spiser masser af ingefær og det gør min søn også. Jeg kan godt forstå han bliver syg, men jeg kan ikke forstå hvorfor jeg bliver syg hver gang og resten af familien går fri   Andre der har oplevet det samme og kan give mig et klap på skulderen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2022

B&J

Før jeg fik min søn var jeg ALDRIG som i aldrig syg lige så snart haner snottet eller syg ja så får mor her hele turen. Men sidst han var syg hoppede jeg for første gang over og manden blev syg lige før jeg tog en lille dans fordi jeg ikke blev syg

jeg syntes også vi lever sundt med alle ting men især da han var lille var han tit syg og forkølet osv. men vi gav ham heller ingen ekstra vitaminer fordi vi var 100% han fik det igennem kosten men især om vinteren  ja husk de D vitaminer og ellers en vitamin pille det er utroligt hvor meget det har givet ekstra.  Så nu er han snart 12år og han i mange år har han slet ikke været syg. Om det er vitaminerne eller ej ja godt spørgsmål. Fordi vi er også en familie der kommer ud i alle slags vejr fordi vi ejer ingen bil så alt er gå eller cykel. 

Anmeld Citér

8. februar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Før jeg fik min søn var jeg ALDRIG som i aldrig syg lige så snart haner snottet eller syg ja så får mor her hele turen. Men sidst han var syg hoppede jeg for første gang over og manden blev syg lige før jeg tog en lille dans fordi jeg ikke blev syg

jeg syntes også vi lever sundt med alle ting men især da han var lille var han tit syg og forkølet osv. men vi gav ham heller ingen ekstra vitaminer fordi vi var 100% han fik det igennem kosten men især om vinteren  ja husk de D vitaminer og ellers en vitamin pille det er utroligt hvor meget det har givet ekstra.  Så nu er han snart 12år og han i mange år har han slet ikke været syg. Om det er vitaminerne eller ej ja godt spørgsmål. Fordi vi er også en familie der kommer ud i alle slags vejr fordi vi ejer ingen bil så alt er gå eller cykel. 

Han har fået målt sit d-vitamin og mit også. Vi tager begge multi-tabs. Er bare så træt af at være ramt og resten herhjemme går fri

Anmeld Citér

8. februar 2022

kamikaze

Får du nok søvn? Er stressniveauet i orden? Hos mig sætter søvnmangel og stress sig hårdt på immunforsvaret.

Anmeld Citér

8. februar 2022

B&J

Anonym skriver:

Han har fået målt sit d-vitamin og mit også. Vi tager begge multi-tabs. Er bare så træt af at være ramt og resten herhjemme går fri

Det kan jeg godt forstå det er også mega træls men ja børne sygdomme er og bliver farligt især for mig  og nu venter vi os en lille ny er spændt på om det er mig der skal igennem det hele igen eller vi er klar til alle børne bakterier. 

Anmeld Citér

8. februar 2022

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Får du nok søvn? Er stressniveauet i orden? Hos mig sætter søvnmangel og stress sig hårdt på immunforsvaret.

Hmmm det er nok der skoen trykker

Anmeld Citér

8. februar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det kan jeg godt forstå det er også mega træls men ja børne sygdomme er og bliver farligt især for mig  og nu venter vi os en lille ny er spændt på om det er mig der skal igennem det hele igen eller vi er klar til alle børne bakterier. 

Håber du slipper for endnu en gang med børne vira

Anmeld Citér

8. februar 2022

B&J

Anonym skriver:

Håber du slipper for endnu en gang med børne vira

Ja det håber jeg godt nok også for det er skisme hårdt når man næsten er ovre det første også starter det op igen 

Anmeld Citér

8. februar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja det håber jeg godt nok også for det er skisme hårdt når man næsten er ovre det første også starter det op igen 

Sådan har jeg det pt.

Anmeld Citér

8. februar 2022

kamikaze

Anonym skriver:

Hmmm det er nok der skoen trykker

Det er ingen trøst, men du er ikke alene

Og det bliver godt igen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.