Hej jer! 
Min kæreste og jeg har siden september prøvet at blive gravide, jeg har en meget(!) uregelmæssig mens. på en cyklus på +-35 dage. Jeg er blevet testet for pcos, men der var heldigvis intet at komme efter!
I oktober står jeg med en meget svag graviditetstest i hånden, men abortere desværre et par dage efter
I januar blev vi begge ramt af corona, så der har ikke været så meget gang i den herhjemme. Vi prøvede dog for første gang fertilitetsglidecreme, og gæt en gang! Jeg står med 2 meget positive graviditetstest nu
Jeg skulle egentlig først have min mens. i morgen, men valgte alligevel at tage en normal graviditetstest, da jeg ikke havde flere tidlig test på lager.
Jeg må nok sige, at de er meget(!) positive! Jeg er helt i chok over, at de er SÅ positive, dagen før forventet mens. Men jubiii, så lykkedes det! Kan lægen se på blodprøven hvor langt man er? Eller er det først til scanning? Vil gerne til tryghedsscanningen i uge 7, men jeg ved trodsalt ikke hvor langt jeg er henne pga. min meget(!) uregelmæssige mens. 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér