Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes Alexander er sådan en urolig dreng . Med det mener jeg at han aldrig rigtigt sidder stille ,, Hvis han sidder op elsker han at sidde og rokke , Hvis han spiser bliver han så nemt ukoncentreret og kigger alle mulige andre steder hen .. Han vil ikke rigtigt putte - nusse - kramme - Så bliver man revet i hovedet eller får en øre undersøgelse Er det kun mit barn der er så damp agtig ???? Kan ikke huske hvordan de store var og er da snart lidt bekymret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moar ,,, skriver: Syntes Alexander er sådan en urolig dreng . Med det mener jeg at han aldrig rigtigt sidder stille ,, Hvis han sidder op elsker han at sidde og rokke , Hvis han spiser bliver han så nemt ukoncentreret og kigger alle mulige andre steder hen .. Han vil ikke rigtigt putte - nusse - kramme - Så bliver man revet i hovedet eller får en øre undersøgelse Er det kun mit barn der er så damp agtig ???? Kan ikke huske hvordan de store var og er da snart lidt bekymret
Jeg tror der er stor forskel på personlighed. Kan se i mødregruppen at der er en kæmpe forskel på ungerne. Men Phillip Emil er også meget nysgerrig på verden. Han vil kigge på det hele, føle på det og smage på det. Men han er glad og tilpas, spiser fint og sover godt om dagen( natten kan vi diskutere) men jeg ville ikke være nervøs for ADHD. ADHD sover stort set ikke!?
mor_sabina skriver: Jeg tror der er stor forskel på personlighed. Kan se i mødregruppen at der er en kæmpe forskel på ungerne. Men Phillip Emil er også meget nysgerrig på verden. Han vil kigge på det hele, føle på det og smage på det. Men han er glad og tilpas, spiser fint og sover godt om dagen( natten kan vi diskutere) men jeg ville ikke være nervøs for ADHD. ADHD sover stort set ikke!?
He he tak for svar Ih man gør sig mange bekymriger .. Han sover jo super godt både nat og dag Udvikler sig i normalt tempo og er glad og tilfreds
Moar ,,, skriver: He he tak for svar Ih man gør sig mange bekymriger .. Han sover jo super godt både nat og dag Udvikler sig i normalt tempo og er glad og tilfreds
Ja kender det godt. Man bliver straks nervøs hvis noget afviger fra normen Men tillykke du har en helt normal, dejlig livlig dreng Jeg nyder hans humør herhjemme han er bare så nem at have med ud og når der er gæster, utrolig tillidsfuld og glad. Men man kan da godt bruge et roligt øjeblik indimellem, drømmer mg tilbage til dengang hvor han tog middagsluren på min mave
mor_sabina skriver: Ja kender det godt. Man bliver straks nervøs hvis noget afviger fra normen Men tillykke du har en helt normal, dejlig livlig dreng Jeg nyder hans humør herhjemme han er bare så nem at have med ud og når der er gæster, utrolig tillidsfuld og glad. Men man kan da godt bruge et roligt øjeblik indimellem, drømmer mg tilbage til dengang hvor han tog middagsluren på min mave
Dejligt at høre Ja savner det helt vildt ,, dengang man rigtigt kunne putte med dem ,, have dem i sengen uden man skal have fødder i hovedet
Moar ,,, skriver: Dejligt at høre Ja savner det helt vildt ,, dengang man rigtigt kunne putte med dem ,, have dem i sengen uden man skal have fødder i hovedet
ja det var tider Men mon ikke det kommer igen!? Jeg håber det.
mor_sabina skriver: ja det var tider Men mon ikke det kommer igen!? Jeg håber det.
Når de bliver teenagere måske
Moar ,,, skriver: Når de bliver teenagere måske
Hmm nå men så er der da også noget positivt i vente til den tid Hvor gamle er dine to andre børn?
mor_sabina skriver: Hmm nå men så er der da også noget positivt i vente til den tid Hvor gamle er dine to andre børn?
De er 16 og 13 de har nu ikke gidet putte siden fnis
Moar ,,, skriver: De er 16 og 13 de har nu ikke gidet putte siden fnis
Nå men så kan de heldigvis passe på dig når nu Alexander har travlt med at udforske verdenen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128