klinikker som gøre sådan.... kender i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. februar 2022

Kiran

Hej

kender i nogle klinikker i kbh som gøre sådan at en forsøg først gælder når der bliver foretaget æo.

Jeg har fx set hos aleris hamlet at hvis man køber en pakke med 3 forsøg, så bliver pakken først brugt op, enten hvis der er lavet 3 æo eller 5 uafbrudte forsøg. 

kender i andre klinikker i Kbh som gøre sådan?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2022

JRC

Profilbillede for JRC
Kiran skriver:

Hej

kender i nogle klinikker i kbh som gøre sådan at en forsøg først gælder når der bliver foretaget æo.

Jeg har fx set hos aleris hamlet at hvis man køber en pakke med 3 forsøg, så bliver pakken først brugt op, enten hvis der er lavet 3 æo eller 5 uafbrudte forsøg. 

kender i andre klinikker i Kbh som gøre sådan?

Tror det kun er aleris Hamlet der tilbyder det. Hvis du skal vælge en klinik ville jeg anbefale aleris Hamlet. Du finder simpelthen ikke bedre læger og behandlinger der laves skræddersyet til dig. 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Kiran

JRC skriver:

Tror det kun er aleris Hamlet der tilbyder det. Hvis du skal vælge en klinik ville jeg anbefale aleris Hamlet. Du finder simpelthen ikke bedre læger og behandlinger der laves skræddersyet til dig. 

har du gået på den klinik? vil du fortælle om dit forløb

Anmeld Citér

5. februar 2022

JRC

Profilbillede for JRC
Kiran skriver:

har du gået på den klinik? vil du fortælle om dit forløb

Tænker at du skal booke ind tid og tag en uforpligtende samtale derinde og mærk efter din mavefornemmelse. 

Anmeld Citér

12. februar 2022

AkuCatrine

Jeg kender lidt til mange fertilitetsklinikker fordi jeg som akupunktør behandler en stor del der kommer de steder. 

Jeg synes det lyder meget som same-same det de forskellige klinikker tilbyder. Pakken med de 3 omgange, kun æo tæller som et forsøg. 

Hamlet adskiller sig ved den medicin de tilbyder. 

Du skal bestemt vælge klinik ud fra mavefornemmelsen. Og husk at gøre hvad du kan selv. God kost, minimer stress, godt flow i kroppen osv. 

Det er noget af det som akupunktur netop kan. Det kan du da overveje eller tjekke ud. 

Kh Catrine Marcussen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.