Hvordan er jeres guldklumper ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Mca<3

Syntes Alexander er sådan en urolig dreng . Med det mener jeg at han aldrig rigtigt sidder stille ,,  Hvis han sidder op elsker han at sidde og rokke , Hvis han spiser bliver han så nemt ukoncentreret og kigger alle mulige andre steder hen .. Han vil ikke rigtigt putte - nusse - kramme - Så bliver man revet i hovedet eller får en øre undersøgelse   Er det kun mit barn der er så damp agtig ????   Kan ikke huske hvordan de store var og er da snart lidt bekymret ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mira0911

Moar ,,, skriver:

Syntes Alexander er sådan en urolig dreng . Med det mener jeg at han aldrig rigtigt sidder stille ,,  Hvis han sidder op elsker han at sidde og rokke , Hvis han spiser bliver han så nemt ukoncentreret og kigger alle mulige andre steder hen .. Han vil ikke rigtigt putte - nusse - kramme - Så bliver man revet i hovedet eller får en øre undersøgelse   Er det kun mit barn der er så damp agtig ????   Kan ikke huske hvordan de store var og er da snart lidt bekymret ...

Ved du hvad - Sådan er Julie også... Hun bliver nemt ukoncentreret når hun spiser, hun sidder og rokker hele tiden når hun sidder...

Anmeld

29. oktober 2009

Diana...

Sådan er Lucas sgu os dog kan han godt side stille uden og rokke det har han aldrig gjort. Men det sgu ikke mere end MAX 1 min han gider side og så han straks videre til næste legetøj. 

Søde må jeg ringe til dig jeg har sgu lige brug for at snakke lidt, føler mig som en OND mor  Så tænkte lige du har 3 børn det kan være du ved om det er normalt at føle sådan eller om jer er ved at blive skør

Kram til dig.

Anmeld

29. oktober 2009

Misjelle

Linus er fuldstændig ligesådan ... kun hvis han er rigtig træt gidder han at sidde og nusse og det er sjædent. Han sidder dog ikke og rokker, men gidder generelt ikke sidde særlig meget

Anmeld

29. oktober 2009

Mca<3

Jeg spurgte sp omkring hans rokken ,, Hun siger det er fordi han er en glad dreng der har fundet ud af det er sjovt   For mig virker det lidt autist agtigt ..  Ellers kan jeg da godt høre han lyder ganske normal ..

Anmeld

29. oktober 2009

Mca<3

DianaMoar skriver:

Sådan er Lucas sgu os dog kan han godt side stille uden og rokke det har han aldrig gjort. Men det sgu ikke mere end MAX 1 min han gider side og så han straks videre til næste legetøj. 

Søde må jeg ringe til dig jeg har sgu lige brug for at snakke lidt, føler mig som en OND mor  Så tænkte lige du har 3 børn det kan være du ved om det er normalt at føle sådan eller om jer er ved at blive skør

Kram til dig.

Søde du må da altid ringe ,, du skal da ikke spørge først ,, Nu så jeg jo din besked alt for sent

Anmeld

29. oktober 2009

MoarLK

Nu kender jeg ikke den lille så godt, men det jeg har set af ham, så synes jeg da han ser fuldstændig normalt ud.

Som SP siger så har han da bare fundet ud af, at det er sjovt at sidde sådan. 

Du så vel selv hvor meget krudt i "R" Lotus har, så er han jo stille i forhold til hende 

Det skal du altså ikke tænke over.....

Anmeld

29. oktober 2009

Muffinmus

tit sidder Tor også og rokker, især i hendes stol, hun giver den bare gas og bliver helt bekymret for shaken baby syndrome.

Men hun er lidt bedre til at sidde stille end hendes bror var, han sad ALDRIG stille.

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

Kristopher er en meget rolig dreng som gerne bare vil ligge stille med en bold og lege. Han er meget forsigtig når han røre ved andre mennesker eller dyr. Jeg har ikke en urolig dreng jeg har lige det modsatte.

Anmeld

30. oktober 2009

Mca<3

MoarLK skriver:

Nu kender jeg ikke den lille så godt, men det jeg har set af ham, så synes jeg da han ser fuldstændig normalt ud.

Som SP siger så har han da bare fundet ud af, at det er sjovt at sidde sådan. 

Du så vel selv hvor meget krudt i "R" Lotus har, så er han jo stille i forhold til hende 

Det skal du altså ikke tænke over.....

Jo helt rigtigt du har en lille krudt ugle  Men hun rokker ikke ,, Ihh det er nok mest det der bekymrer mig ,, Har nu læst en del om det og det kan være alt muligt ,, Både godt og skidt ,,, Ringer til sp i dag og hører hende ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.