Idéer til babymoon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.420 visninger
8 svar
6 synes godt om
4. februar 2022

Crochet

Halløj! Min kæreste og jeg vil gerne på en sidste ferie sammen inden vi får baby i juli. Det skal være i påskeferien.

Jeg ønsker varme, badning og afslapning (gerne ved strand), han kunne godt tænke sig at være nær noget by/flot natur. 

Vi har set på forskellige steder i Europa, men da vi helst vil et sted med over 23-24 grader, er der ikke meget at vælge imellem. Udenfor Europa er udelukket, da min kæreste ikke har pas.

Jeg vil i påsken være i slut andet/start tredje trimester. Har I erfaring med at rejse i den tid?

Ville være lykkelig for jeres anbefalinger og råd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2022

Anonym2300

Hvis din kæreste havde mulighed for at få lavet en pas, så havde jeg få gjort det og var taget længere væk �� Men ellers så er Rom måske et bud? 
Min kæreste og jeg ville også gerne på babyboom, men tiden er bare fløjet afsted og nu kan vi ikke nå det

Anmeld Citér

4. februar 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Crochet skriver:

Halløj! Min kæreste og jeg vil gerne på en sidste ferie sammen inden vi får baby i juli. Det skal være i påskeferien.

Jeg ønsker varme, badning og afslapning (gerne ved strand), han kunne godt tænke sig at være nær noget by/flot natur. 

Vi har set på forskellige steder i Europa, men da vi helst vil et sted med over 23-24 grader, er der ikke meget at vælge imellem. Udenfor Europa er udelukket, da min kæreste ikke har pas.

Jeg vil i påsken være i slut andet/start tredje trimester. Har I erfaring med at rejse i den tid?

Ville være lykkelig for jeres anbefalinger og råd

Barcelona

Anmeld Citér

4. februar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Vi tog til Berlin - men der er der ikke meget solferie over det i påsken.

Hvad med Malaga? Der er både strand, by, natur og kultur. 

Og så forstår jeg ikke det med passet. Det skal man da stadig have med på ferie i Europa vel? Ellers er der jo tid nok til at få lavet et. 

Anmeld Citér

4. februar 2022

BM2021

Enig med Barcelona - det kan det hele og I kan være heldige med varmen.

Anmeld Citér

4. februar 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Barcelona. Masser af mulighed for både lækker strand og fantastisk storby, der er nem at finde rundt i, og kulturelle oplevelser i og omkring. 

Dog ska man lige være opmærksom på, at de har nogle lidt andre helligdage, og søndagslukket. 

Og ellers er Rom og Berlin helt fantastiske men self ik så meget badeferie.

Også må kæresten lige skynde sig, at få lavet et pas. Vh Stine 

Anmeld Citér

4. februar 2022

jaquai

Cypern eller en af de kanariske øer. Men hvordan rejser han uden pas? 

Anmeld Citér

4. februar 2022

Fnulle

Profilbillede for Fnulle

Portugal er lækkert og lidt overset.

Anmeld Citér

4. februar 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Kan man rejse med fly i eu uden pas?

Jeg ville gå efter Kanarie Øerne, men om de egentlig er uden eller indenfor EU ved jeg ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.