Stor højdeforskel - hvad med puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2022

Strikkelise

Hej med jer 

Der er heldigvis lidt tid til den lille kommer, men vi er kommet i tvivl herhjemme.

Der er knap 30 cm forskel på min kæreste og jeg. Så hvordan løser vi at skabe et pusleområde som tilgodeser os begge to?

Hvad har I andre gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Strikkelise skriver:

Hej med jer 

Der er heldigvis lidt tid til den lille kommer, men vi er kommet i tvivl herhjemme.

Der er knap 30 cm forskel på min kæreste og jeg. Så hvordan løser vi at skabe et pusleområde som tilgodeser os begge to?

Hvad har I andre gjort?

Vi gjorde ingen specielle tiltag, og der er ca 40 cm forskel på manden og jeg. Vi købte bare et almindeligt puslebord og det fungerede fint

Anmeld Citér

3. februar 2022

kyzer

Strikkelise skriver:

Hej med jer 

Hvad har I andre gjort?

Køb et pusleunderlag og skift på gulvet. 

Anmeld Citér

3. februar 2022

B&J

Jeg er 158

manden er 198

og det alm puslebord vi har er super fint både for mig og for ham så ingen problemer her 

Anmeld Citér

4. februar 2022

Mrs.

I værste fald kan i jo købe et elektrisk bord der kan hæves/sænkes og indrette det med nogen fine kurve osv som Puslebord. 
Men almene pusleborde er jo ikke special bygget i højden til forskellige højder mennesker - de er lavet til alle.. 

vi har langt bord med skabe under og m håndvask i entreen, så vi laver pusleplads derude for at have vand lige ved hånden. 

Anmeld Citér

4. februar 2022

ErDuHerIkkeSnart

Vi smed en puslepude på vaskemaskinen og begrænsede os mest muligt på udstyr og indkøb. Det fungerede så fint i de fem år vi havde blebørn. Der er 30 cm. forskel på os og har aldrig skænket det en tanke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.