Anonym skriver:
Er der nogen, som har været smittet med Corona og født en rask baby? Jeg er vitterligt angst, da jeg er syg nu 16+5. Jeg er så påvirket, at jeg har hjertebanken og er handlingslammet. Jeg kan ikke klare, at man først kan konstatere det ved fødslen, hvis moderkagen er påvirket og barnet har pådraget sig en hjerneskade, som man hører om
Jeg er ikke vaccineret, men har haft en mildt forløb.
Der er jo altid i chance for at et barn kan fejle noget, Corona eller ej. Men jeg tvivler virkelig på at fordi du har Corona, så bliver dit ufødte barn påvirket. 
Når det sagt, så havde jeg Corona i 2020 (men da man ikke testede nærkontakter havde jeg ikke en test til at vise det), min mand havde positiv test og vi fejlede det samme. Så er 100 på jeg havde det også. Men når det sagt, så var jeg otte uger henne i min graviditet på det tidspunkt.
Ville gerne sige mit barn er sundt og rask, men fakta er at han har ganespalte, noget med sine hofter og hypospadi (pga. Hans personlige oplysninger at jeg vælger at være anonym). Ved at bl.a. ganespalte gerne opstår i uge 8 eller 9 i graviditeten, og det lidt påfaldende at det var på det tidspunkt jeg var meget syg selv at hans gane ikke lukkede sig.
Men men men, det er jo virkelig ikke til at vide om det derfor, eller om han uanset hvad ville være født med sine "skavanker" som en del af ham.
Uanset hvad, så har vi klaret det og han har det så fint idag.
Ville egentlig bare sige, at uanset hvad, så kan du hverken gøre til eller fra nu, og uanset hvad så elsker man sine børn. De er perfekte som de er uanset hvad, men jeg er sikker på at dit barn intet fejler.