dårlig ide eller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. april 2008

bette

jeg har nu tænkt og tænkt... da mikkel ret ofte falder.. og er næsten sikker på det bla. har noget med stømperne at gøre.. har jeg tænkt over om det måske var en ide at give ham lidt mere tøj på, og så give ham bare fødder?
vi har et temmeligt glat gulv..
ps hans sko hjælper ham ikke rigtigt, han vil ihvertfald ikke rejse sig op når han har dem på..

krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Tynen

Jeg har strømper med "gummidutter" under til Stella (Og de bliver i hvert fald ikke slidt op af den dovne unge ;) )

Tror jeg fandt dem i Bilka.

Så er du fri for bare fusser :)

Trine

Anmeld

14. april 2008

Marco2

Herhjemme har Emily sommetider bare fødder.

Vi var til et foredrag om små børn og motorik og stimulans, hvor man anbefalede at de små var uden tøj på ben og fødder 1-2 gange dagligt for også at føle, mærke og bevæge sig frit, med den nedre del af kroppen. Så de ikke sansede alt med tøj på. Så jeg tror da ikke der er noget i vejen for at han har bare fødder, hvis bare i har en god temp i de rum han skal være barfodet i. Og så det ikke er hele dagen....

AG

Anmeld

14. april 2008

bette

Tynen skriver:

Jeg har strømper med "gummidutter" under til Stella (Og de bliver i hvert fald ikke slidt op af den dovne unge ;) )

Tror jeg fandt dem i Bilka.

Så er du fri for bare fusser :)

Trine

har også nogen men de er blevet for små.. og kan bare ikke finde dem i hans størrelse... (?)

Anmeld

14. april 2008

Tynen

Wird!

Synes jeg så dem den anden dag derude.

Godt nok i lyserød, men det vil da sikkert også klæde ham ;)

Trine

Anmeld

14. april 2008

bette

Tynen skriver:

Wird!

Synes jeg så dem den anden dag derude.

Godt nok i lyserød, men det vil da sikkert også klæde ham Trine

haha ja ved du hva.. dem køber jeg da lige haha.. eller..
ej synes det er lidt træls.., dem han brugte før var 19-20 eller sådan noget.. men dem kan han slet slet ikke være i

Anmeld

14. april 2008

Anja

H&M har strømper med dutter under. Elias bruger str. 20-21 og dem kan man købe i en 3-pak for 40 kr

Anmeld

14. april 2008

bette

Anja skriver:

H&M har strømper med dutter under. Elias bruger str. 20-21 og dem kan man købe i en 3-pak for 40 kr

desværre ikke i viborg.. har nemlig været på rov men nix.. :(

Anmeld

14. april 2008

Marco2

14. april 2008

Lise

Simon har et par Bobux hjemmesko på - dem glider han ikke i. De er geniale! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.