Ej er simpelthen så forvirret. Vi har lige ligget syge med covid herhjemme. Vi er, som det ser ud, blevet smittet af min fireårige henover forrige weekend, som har taget det med fra børnehave, hvor der er smitteudbrud.
Han havde positiv selvtest søndag d. 23.
Mandag for en uge siden fik han positiv pcr. Jeg fik positiv pcr tirsdag. Min mand og mine to store delebørn torsdag. Mine store børn tested negativ på selvtest indtil om torsdagen, hvor de også fik positiv pcr.
De har ikke haft nogen symptomer, så derfor vendte de tilbage i skole igen her tirsdag, fordi der jo så er gået fire symptomfrie dage siden den positive test.
Men min datter ringede hjem kl 13 med ondt i halsen, og tog derfor hjem fra skole. og nu har hun fået en rigtig led, tør hoste, og klager også over hovedpine.
Skal jeg antage det er pga covid, eller at hun er ramt af noget andet? Er det ikke sent at blive symptomatisk, når hun havde positiv test torsdag?
Under alle omstændigheder skal hun jo ikke i skole, det er mere om hun så godt kan tage hjem til sin far fredag, for hvis det er covid symptomer, skal hun jo ikke derhjem og smitte ham...
Anmeld
Citér