Hej alle sammen
jeg har lige brug for nogen at sparre med angående min datters ændrede søvnmønster.
Hun er næsten 8 måneder og ammebarn med stort A. Hun tager ikke sut eller flaske. Hertil kommer, at hun endnu kun tager begrænset fast føde til sig og nægter at åbne munden, hvis du vil made hende. BLW er afprøvet uden succes.
Nå nu til det der virkelig er ved at give mig grå hår.
Indtil for ca 14 dage siden har hun siden fødslen haft to små opvågninger i løbet af natten, hvor hun faktisk halv sovende kunne ammes videre i søvnen. Hun har givet er par grynt fra sig også har jeg vist det var tid.
Nu er vi dog gået over til, at næsten hver time melder hun sig og jeg er ved at være træt med træt på. Det hjælper ikke blot at tage hendes hånd eller nusse hende lidt og jeg kan jo heller ikke bare give hende sutten
hun skal ligesom over og ligge hos mig og have brystet i munden før hun sover videre.
jeg aner snart ikke mine levende råd. Jeg tænker ikke det kan være pga sult.
Jeg havde overvejet at sige slut med babs natten og blot tilbyde hende vand af kop i håb om, at damen indenfor et par dage ville indse, at det natteroderi skal vi væk fra. Men hvis det er pga hun søger trygheden hos mig, så er jeg også ked af at afvise hende.
hvad er jeres tanker?
jeg har for en sikkerhed bestilt tid ved ørelægen, men jeg fornemmer ikke det er der problemet er og har forsøgt at give hende en smertestillende blot for at afprøve.
Anmeld
Citér