Mødre gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
4 svar
4 synes godt om
31. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er gravid med mit andet barn og går nu og tænker på om jeg skal i mødregruppe. Jeg var i mødregruppe med mit første barn, det var ikke rigtig en succes. De andre mødre var rigtig søde, men jeg følte mig ikke helt tilpas i gruppen alligevel. Jeg er ellers normalt meget social og har en stor omgangskreds. 
 Hvad tænker i andre om at skulle i mødregruppe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min første mødregruppe fungerede ikke rigtigt. Så den blev ret hurtigt opløst.

Anden gang kom jeg igen i en gruppe, og vi klikker bare på en helt anden måde. Vores børn er nu over to år, så vi har været igennem både første og anden nedlukning. Men vi har holdt ved trods udfordring og ses jævnligt en formiddag i en weekend. Det er dejligt at se de andre børn vokse op. 

Jeg synes egentlig det var nemmere her anden gang. I den første gruppe var vi alle førstegangsmødre og havde alle mange meninger og forventninger til morlivet. Der var måske ikke så meget plads til forskellighed (hverken hos mig selv- indrømmet, eller hos de andre) 

Anden gang ved man bare at man må gå på kompromis med mange ting, og alting ikke er eller skal være perfekt. 

Anmeld Citér

31. januar 2022

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg fravalgte mødregruppe 2. gang, men jeg ses så også ca. 4 x årligt med min første mødregruppe her 11½ år senere Jeg havde slet ikke behovet ved nr. 2, fordi der var så meget andet at se til.

Anmeld Citér

31. januar 2022

Soonmom

Jeg har været i mødregruppe alle gangene, dog ses jeg ikke med nogen af dem, nogen af dem følger vi hinanden på sociale medier og skriver sammen i ny og næ men ikke mere end det 

Anmeld Citér

1. februar 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg har elsket alle mine mødregrupper. Min bedste veninde er en jeg mødte i min første mødregruppe for 12 år siden! 
Nummer to gruppe ses jeg ikke rigtig med mere. Nummer tre spiser jeg med en gang imellem

jeg synes det var dejligt at kunne snakke med nogle og have en fællesnævner under barsel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.