Hej! Håber der er en der kan hjælpe mig med at blive lidt klogere..
jeg har fået en opgørelse over el for sidste år - hvorpå der står jeg har brugt 3106 kw/h og derfor skal betale 1300kr som efterregning.
MEN jeg har gennemgået mine regninger, for har netop været meget opmærksom på vores forbrug, og jeg har i denne opgørelses periode allerede betalt for 3440 kw/h. Altså mere end hvad der reelt er brugt.
jeg ringer så til elselskabet, sidder i kø i en time for at få afvide at damen har fri så hun har ikke tid til at sætte sig ind i sagen og jeg vil formegentlig blive kontaktet i morgen. Jeg presser på - for bliver ærligt lidt irriteret at sidde i kø så længe, og så få det svar. Hun siger så at grunden til jeg skal betale mere selvom jeg ikke har brugt de kw/h jeg har betalt for, er pga de stigende elpriser - og de tager de nye høje priser for hele perioden. Det mener jeg ikke kan være rigtigt at de må det? Jeg har i forvejen fået en højere elregning i takt med at priserne er steget, så må de godt gå ind og lægge differencen på prisen nu og fx tilbage i januar oveni?? Det giver da ingen mening?
har googlet nettet tyndt flere timer i frustration, og kan intet finde om det - heller ikke på selskabets egen side..
håber der er en her der måske ved noget 
Anmeld
Citér