Min mor har to bischon havanais hunde. Den ældste på 9 mdr er en helt rolig hund som sover fint om natten uden problemer. Den mindste derimod på 4 måneder hun er ekstremt knyttet til mig.
Min søn og jeg bor hos min mor lige pt fordi jeg er ved at få lavet tag i mit eget hjem og det er derfor ikk til at være.
men hver aften når jeg går i seng og lukker døren. Så hyler og piver hun selvom hun har min mor lige ved siden af hende samt hendes anden hund. Det tager en time for hende at falde til ro og det er jo super synd.
jeg vil ikke have hende inde hvor jeg sover. Både fordi hun tager min søns legetøj og tygger i og fordi hun ikk er helt renlig endnu og jeg vil ikke vågne i diverse efterladenskaber. Plus jeg flytter jo ud igen så hun skal ikke vænnes til at sove med mig. Når jeg ikke er her er der ingen problemer. Så sover hun ligeså pænt i enten hendes hundekurv eller oppe hos min mor.
har prøvet at give hende min stropbluse som jeg har haft på hele dagen så den dufter af mig. Men det hjælper ikke.
forventer at bo her hver anden uge de næste 2-3 måneder. Hvad kan vi gøre for at hjælpe hende. For det er jo super synd. Plus forstyrrende for vores nattesøvn.
Anmeld
Citér