Bruger i tid eller snyder i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Lullaby

Inde på qxl kan jeg se at der er nogle der har snydt og lavet 24 pakkekalendergaver som er indpakket og købt til 130 kr. Og jeg springer da til. 300 kr for 48 pakker der er pakket ind og det hele Hvad gør i? Elsker i at købe små gaver eller er det bare noget der skal overståes så nemt som muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg har de sidste mange år elsket at købe ind og pakke alle de små sjove ting ind. men nu hvor vi tilsammen har 5 børn i alderen 0-11 år, ja så har vi valgt det fra så de kun får advents gaver.

min veninde gør det samme som dig og er super tilfreds med gaverne.

Anmeld

29. oktober 2009

Honningblomst

Alle tre får og det er selvfølgelig nogle gaver vi har valgt til dem ud fra hvem de er og hvad de kan lide...jeg synes idéen går af det hvis de bare for en gave for at få en. Så ville jeg hellere lade være, det der er dejligt er jo at de gaver er købt til dem specielt og det er deri glæden er for mig og ikke mindst for dem når ikke bare de får en tilfældig ting.

Knus Eva.

Anmeld

29. oktober 2009

Kaufie

Jeg ville så gerne købe små gaver og pakke dem ind - men det har svigermor klaret (selvom vi havde snakket om at min mor og sviger skulle købe 12 hver) - og jeg synes ikke min lille 2 årige dreng skal have 2 gaver hver dag i hele dec.

Men ville aldrig snyde, heller ikke købe "et sæt" - det er da for kedeligt.....

Anmeld

29. oktober 2009

stine_olesen

var lige inde og kigge på qxl der står bare til børn men er det en vist alders grænse og er det mest drenge eller piger er der nogen der ved hvad der er i pakkerne???

Never mind så lige at de havde skrevet det ups grin

Anmeld

29. oktober 2009

Lullaby

Tja, jeg har det sådan at deres julegaver bruger jeg tid på men eftersom de tror at det er julemanden der giver dem de små gaver så synes jeg ikke jeg gider at bruge tid på det også Og at finde 48 små pakker der ikke koster en bondegård synes jeg er meget spild af tid. Men det er da fedt at der er nogle total-overskudsagtige nogen derude som har tiden

Anmeld

29. oktober 2009

Mie A

Sidste år købte jeg på qxl - hvilket jeg var rigtig godt tilfreds med! i år har jeg lidt mere overskud og har selv købt.

Men kunne helt sikkert godt finde på at købe på qxl igen.

Anmeld

29. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg køber dem faktisk året igennem. Når jeg lige falder over noget, så har vi en skuffe til kalendergaver.

Men jeg syntes faktisk ikke særlig godt om kalender gaver. For jeg syntes bare virkelig at Idun har aaaaaaaaalt for meget legetøj og 24 små dimser. Det fylder bare helt vildt...

Mmm. MEN - det er jo også hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.