Jeg er opdagede til min store overraskelse forleden at min søster var blevet venner med en af mine rigtig gode veninder på Facebook det skal siges at det ikke er problemet for jeg ønsker ikke at blande mig i om de skal være venner eller ej min Søster har mødt min veninde en gang i forbindelse med min søster og jeg holte en fælles fødselsdag for 5 år siden ( vi er trillinger)
Problemet er til gengæld min søsters nysgerrighed vi er begge to nysgerrig bare på hver vores måde eksempelvis er der for mig nogle ting som er så personlige at jeg ikke ville spørge ind til det og der er min søster lige omvendt det er som om hun ikke rigtig har nogen grænser det er som om at hun har et behov for at skal vide alt om andre i sær andre mødre for derefter at bruge det i mod dem min søster er af den overbevisning at der kun findes en måde at være mor på og det er den måde hun er mor på og hvis andre mødre ikke gør tinge på den måde hun gør ja så er det forkert.
I dag var jeg så på besøg hos min søster Og der går ikke længe før hun begynder at udspørge mig om min veninde Det kan måske virke harmløst men min veninde har fortalt mig rigtig mange ting igennem vores tid både meget personlige ting og mindre personlig og min veninde skal fortsat have tillid til at hun kan fortælle mig ting og være sikker på jeg ikke fortæller det videre jeg siger At jeg ikke ønsker at byde den tillid min veninde har til mig men at de er venner på Facebook så hvis hun vil vide noget om hende så må hun selv kontakte hende til det svarer min søster at det var min veninde og blev rigtig sur på mig
Jeg kender desværre min søster så godt så det er ikke sidste gang hun sætter mig i denne situation.
Så Hvordan griber jeg lige det her and med min bedste veninde er blevet venner med min søster på Facebook og der måske dukket nogen ting op på Facebook som min søster efterfølgende vil udspørge mig om
Anmeld
Citér