Medicinsk eller kirurgisk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2022

Anonym trådstarter

Vi står desværre i en situation hvor jeg er blevet gravid, blot 3 måneder efter fødslen af vores 2. datter. Vi ønsker ikke at gennemfører graviditeten, og derfor vil jeg høre hvad I har af erfaringer i forhold til abort?
Er omkring 5 uger henne, og er mest tilbøjelig til medicinsk, når det er så tidligt. 

Ved at det er vores eget ansvar, men for pokker en møg sitation at stå i… Har kun haft mens én gang efter fødsel. Og vi har kun haft sex én gang efter fødsel. Hvad er oddsne lige for at ramme ægløsning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2022

Musemåtte

Min veninde har fået en medicinsk abort både i uge 5, og i uge 9, og hun siger at den i uge 5 blot føltes som en stor omgang menstruation.

Kram til dig

Anmeld Citér

28. januar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Vi står desværre i en situation hvor jeg er blevet gravid, blot 3 måneder efter fødslen af vores 2. datter. Vi ønsker ikke at gennemfører graviditeten, og derfor vil jeg høre hvad I har af erfaringer i forhold til abort?
Er omkring 5 uger henne, og er mest tilbøjelig til medicinsk, når det er så tidligt. 

Ved at det er vores eget ansvar, men for pokker en møg sitation at stå i… Har kun haft mens én gang efter fødsel. Og vi har kun haft sex én gang efter fødsel. Hvad er oddsne lige for at ramme ægløsning

Jeg har fået 2 aborter. Begge kirurgiske. Hvis jeg skulle ende i en situation hvor jeg skulle have en igen ville jeg til hver en tid vælge kirurgisk. Hvis man får medicinsk og det hele ikk kommer ud skal man alligevel have en udskrabning. Og man bløder mindre ved ud kirurgisk og ikke så mange smerter involveret. Det er ihverfald min erfaring sammenlignet med dem jeg kender der har fået medicinske 

Anmeld Citér

28. januar 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Når du ikke er længere henne ville jeg helt klart vælge en medicinsk. Det er mere skånsom for kroppen, og når du ikke er længere henne føles det mest som en kraftig mens. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.