Ved du meget om udstyr til babyer og børn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2022

Obsidian

Jeg tillader mig at lave et opslag

Vi er et stort marketing bureau i hjertet af Aarhus, som laver købeguides til forskellige produkter, herunder autostole, babyalarmer, vugger osv., Vi beskriver de forskellige produkter på markedet og sammenligner dem, så vores læsere kan finde den helt rigtige vare. 

Vi synes selv, at vi har nogle rigtig gode og værdiskabende guides, men lige netop på dette følsomme emne, vil vi gerne dobbelttjekke på kvaliteten og få input fra nogen, der har mere erfaring med flere af produkterne eller bare har en generel god viden om produkter til de små.

Det skal lige siges, at vi ikke tester selv, men samler anmeldelser og tests fra pålidelige kilder.   

Vi søger én eller flere personer, som vi kan interviewe på forskellige produkter; herunder fx hvad man skal være opmærksom på, når man køber en barnevogn, ud fra hvilke faktorer man bør vurdere den bedste autostol, eller hvilken babyalarm der er bedst til tvillinger - bare for at komme med nogle eksempler.

Vi søger altså en ekspertviden og konstruktiv feedback. Du må meget gerne sende mig en PM, hvis det er noget, der lyder interessant :-)  

Vi betaler selvfølgelig den rette ekspert for servicen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.