2. Gang på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2022

BebeTil2

Hej Piger 

Jeg skal føde lige om hjørnet, men føler mig lidt på bar bund ��

Det er 2. Gang:

Hvor længe har man efter fødslen? Går baby hospitalstøj på eller skal de direkte i eget tøj? Hvad skal jeg pakke? Og have med? Er der andet jeg skal være obs på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2022

kamikaze

Hvis alt går godt uden komplikationer så bliver i sendt hjem indenfor ca 4 timer. I så fald når baby måske slet ikke at prøve hospitalets tøj :-)

Vi blev selv indlagt med nr 1, og der var jeg glad for at have eget tøj både til baby og mig. Så kan du få hvad du vil når du vil.

Anmeld Citér

28. januar 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
BebeTil2 skriver:

Hej Piger 

Jeg skal føde lige om hjørnet, men føler mig lidt på bar bund ��

Det er 2. Gang:

Hvor længe har man efter fødslen? Går baby hospitalstøj på eller skal de direkte i eget tøj? Hvad skal jeg pakke? Og have med? Er der andet jeg skal være obs på? 

Jeg fik et døgn på barselsgangen efter fødslen med min nr 2. Det var aftalt i løbet af graviditeten fordi jeg havde et mislykket ammeforløb i baggagen, og gerne ville have hjælp til at få det til at lykkes med nr 2.

Min pige fik ikke hospitalstøj på. Hun havde kun ble på det meste af tiden så vi kunne være hud mod hud så meget som muligt, og så fik hun eget tøj på da vi skulle hjem.

Anmeld Citér

2. februar 2022

BebeTil2

Tusinde tak piger, jeg pakker til jeg som minimum har til turen hjem, så hvis vi bliver smidt hjem midt om natten, så har vi da tøj og autostol til den lille ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.