Hjælp har corona!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2022

Anonym trådstarter

Er der andre som har haft corona i første trimester?

Har feber, ondt i halsen, og ondt over alt. Og er rædselsslagen for om den lille spire i maven er død af det.

Er 6+0 og efter en nat med feber er samtlige graviditetssymptomer forsvundet!

Både tissetrang, ømme bryster og ligamentsmerter er væk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2022

Anonym

Er du vaccineret? For så ville jeg slet ikke være bekymret da baby får dine antistoffer. Er du ikke det, så ville jeg alligevel slå koldt vand i blodet og regne med at baby klarer sig i sin blommesæk. 

Du er stadig gravid selvom du ikke har symtomer.

Anmeld Citér

27. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Tag det roligt. Din baby er der sikkert endnu. Det er helt normalt at symptomerne kommer og går, også allerede i uge 6. Din krop bruger alt sin energi på at bekæmpe sygdommen lige nu, men den passer også på baby. Og jo mere du tænker over manglende symptomer jo værre bliver det. Stress er det værste for din graviditet, så pas på dig selv, få hvilet, få ro på. Så længe du ikke bløder, eller får smerter skal du ikke være bekymret. 

Knus og kram

Anmeld Citér

27. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Søde du - rigtig god bedring

jeg 14+2 idag og lige ved at være rask ovenpå at have lagt med corona siden fredag. 
jeg snakkede med jordemoder som fortalte mig, som en anden skriver, at det vigtigste er at prøve at slippe de tanker der danner stress hormoner i kroppen, ro og hvile samt at booste immunsystemet ved at huske vitaminerne og spise og drikke regelmæssigt. 
Derudover har jeg fundet det vigtigt at få rørt mig lidt og ud i det friske luft også.

Mine ømme bryster "forsvandt" også, men de er fuldstændigt kommet tilbage. Jeg tror faktisk bare at det var indbildning fordi kroppen havde travlt med så meget andet de dage hvor det var værst.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.