Jeg har flere ufrivillige aborter i bagagen, både SA, MA og GUL.
Jeg var i mandags til scanning 5+4 pga min tidligere GUL. På scanningen sås en lysning i livmoderen og jeg havde en fin tyk slimhinde. Allerede dagen efter (igår) blev jeg igen urolig. Tænkte det var noget pjat med fik alligevel taget en hcg måling her til morgen, mest bare for at give mig ro. Hcg var helt nede på 36. Er 5+6 idag og det er tidligere blevet målt til 112 da jeg var 4+0.
Jeg er ikke begyndt at bløde og der er ikke optræk til noget.
Nogen der har oplevet noget lignende som kan fortælle mig om de tror jeg begynder at bløde af mig selv eller om jeg skal have hjælp til at “få det ud”? Og hvad kalder man sådan en abort? En bio eller SA? 
Det er jeg ked af at læse
har selv mistet 3 gange. Efter 3 ufrivillige aborter har man ret til udredning for gentagne graviditetstab, så hvis ikke I har fået det, synes jeg bestemt I skal bede om en henvisning til det.
Vi afsluttede vores udredning i november, og selvom de ikke fandt nogen årsagen, er vi lettet over at vi stadig er i systemet og ikke bare er efterladt til os selv. Nogle læger kalder dem bioer indtil 5+6/6+0, men min læge kaldte det spontane aborter (tror selv jeg var kortere henne end deres beregninger pga. lange cyklusser).
Jeg ved ikke om du skal have hjælp til at afstøde det hele selv, men med dit lave HcG tal håber jeg du snart klare det selv
sender dig de største kram! 
Anmeld
Citér