Ligamentsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2022

Anonym trådstarter

I nat vågnede jeg og skulle nyse. Er 6+0 Det gjorde sindssygt ondt. Ikke som stik og jag i siden som ved ligament smerter, men hele vejen over venusbjerget, og indvendigt. Det føltes næsten som om jeg nyste hele graviditeten ud.

Er der mon noget galt?

har ikke ondt ellers, men mit underliv har arbejdet på højtryk med mens smerter i lænden, og masser af ligament stik og jag i siderne.

Min mave er allerede vokset, ligner en der er lige  omkring 20 uger henne!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Anonym skriver:

I nat vågnede jeg og skulle nyse. Er 6+0 Det gjorde sindssygt ondt. Ikke som stik og jag i siden som ved ligament smerter, men hele vejen over venusbjerget, og indvendigt. Det føltes næsten som om jeg nyste hele graviditeten ud.

Er der mon noget galt?

har ikke ondt ellers, men mit underliv har arbejdet på højtryk med mens smerter i lænden, og masser af ligament stik og jag i siderne.

Min mave er allerede vokset, ligner en der er lige  omkring 20 uger henne!

Første eller anden graviditet?

Jeg pisser allerede i bukserne når jeg nyser, er kun 3+4. Og har små plukve lignende fornemmelser, og så spænder det i mit underliv. Jeg synes det lyder helt normalt det du beskriver, det var ihvertfald det jeg oplever både nu og i første graviditet. 

Anmeld Citér

25. januar 2022

Anonym trådstarter

Ønskebarn nr 2 skriver:

Første eller anden graviditet?

Jeg pisser allerede i bukserne når jeg nyser, er kun 3+4. Og har små plukve lignende fornemmelser, og så spænder det i mit underliv. Jeg synes det lyder helt normalt det du beskriver, det var ihvertfald det jeg oplever både nu og i første graviditet. 

Det er 4. graviditet (den 3. nåede dog kun til uge 8)  Har bare ikke i de to tidligere vellykkede graviditeter oplevet det jeg mærkede i nat. 

Egentlig synes jeg heller ikke jeg havde ret mange ligamentsmerter de andre gange, kun lidt i starten med nr. 1

Denne gang har jeg bare enormt mange, og det der i nat ved jeg ikke hvad var. Det gjordet simpelhen så ondt. Men gik over næsten lige så hurtig som ligamentsmerter.

Anmeld Citér

25. januar 2022

Ønskebarn nr 2

Anonym skriver:

Det er 4. graviditet (den 3. nåede dog kun til uge 8)  Har bare ikke i de to tidligere vellykkede graviditeter oplevet det jeg mærkede i nat. 

Egentlig synes jeg heller ikke jeg havde ret mange ligamentsmerter de andre gange, kun lidt i starten med nr. 1

Denne gang har jeg bare enormt mange, og det der i nat ved jeg ikke hvad var. Det gjordet simpelhen så ondt. Men gik over næsten lige så hurtig som ligamentsmerter.

Hvis du er bekymret så giv lægen et kald, især med din foregående graviditet der blev afbrudt. En scanning vil gøre dig lidt mere tryg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.