Kæmpe stort kram, er ked af dit tab 
Hold da op en tur du har været igennem.. Jeg havde en MA til nf i slut november. Jeg valgte selv operation, fordi der er meget færre smerter og blødning forbundet med det, samt et hurtigt forløb. Jeg har dog ikke erfaring med når det først er startet som en spontan abort, men jeg vil, hvis muligt, prøve og berolige dig lidt i forhold til operationen.
Det er så meget lettere sagt end gjort, men du skal ikke være bekymret for narkosen. De er så dygtige, og gør det rigtig mange gange om dagen. Derudover er det et hurtigt indgreb, så det er ikke så meget bedøvelse du får.
min operation træk lidt ud da de var i tvivl om de havde fået det hele, og jeg var træt bagefter, men ellers ikke påvirket af bedøvelsen, og de passer rigtig godt på dig.
Anæstesilægen har nok sagt det, men hvis du får narkose via drop i hånden kan det godt svie når du får bedøvelsen, det synes jeg var rigtig rart at vide, så jeg vidste det var helt normalt.
Bagefter havde jeg næsten ingen smerter. Det var meget lidt dagen efter, og efterfølgende lidt ubehag/en varm følelse til ca en uges tid efter. Jeg havde ingen komplikationer, og ville vælge operation igen, hvis jeg skulle være så uheldig en anden gang. Blødning havde jeg næsten heller ikke noget af, og kun som alm mens.
Synes dog det er ærgerligt din læge handlede i mine øjne forkert, og ikke gav dig en henvisning så du kunne komme videre i systemet med det samme 
Håber alt går som det skal, og at du kommer godt igennem denne svære tid 

Anmeld
Citér