Følsesløs for altid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2022

Hanspige

Jeg fik kejsersnit for 2,5 år siden og for 7.5 år siden. 

Jeg er stadig føles løs fra arret og op til navlen

Vil det være sådan altid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2022

Anonym

Det er rigtig svært for os andre at svare på  

Efter mit første kejsersnit for 5 år siden havde jeg ingen følelse omkring det. Her et år efter mit andet kejsersnit har jeg fået næsten hele følelsen tilbage omkring aret. Jeg har gået i et selvbetalt genoptræningsforløb, som jeg tror har gjort sit til jeg har fået følelse tilbage. 

Anmeld Citér

24. januar 2022

merethe

Profilbillede for merethe
Hanspige skriver:

Jeg er stadigvæk følelsesløs, det er 11 år siden at jeg fik kejsersnit

Anmeld Citér

24. januar 2022

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Hanspige skriver:

Jeg har nogle steder hvor jeg er følelsesløs men også andre steder omkring dette, jeg har god følelse. Det er snart 7 år siden.

Anmeld Citér

24. januar 2022

Anonym

Jeg fik kejsersnit for hhv 3 og 5 år siden - jeg er stadig følelsesløs.

Min mor fik kejsersnit med mig og mine søskende. Hun fik aldrig følelsen tilbage og det tror jeg heller ikke, jeg får. Øv.

Anmeld Citér

24. januar 2022

Hanspige

Hmm så må jeg vist bare lærer at leve med det  

Øv jeg synes det er irriterende.. 

Anmeld Citér

24. januar 2022

Anonym

Da jeg var gravid med mit 3 barn, fik jeg voldsomme strækmærker og min hud blev helt ødelagt og rynket efter jeg havde født, jeg kan heller ikke mærke mit maveskind, har prøvet at en lynlås sad fast i det uden at det gjorde ondt og jeg har ikke født med kejsersnit  så det kan også forekomme uden og det er 4 år siden, bliver heller ikke bedre for mig desværre

Anmeld Citér

26. januar 2022

Hanspige

Anonym skriver:

Da jeg var gravid med mit 3 barn, fik jeg voldsomme strækmærker og min hud blev helt ødelagt og rynket efter jeg havde født, jeg kan heller ikke mærke mit maveskind, har prøvet at en lynlås sad fast i det uden at det gjorde ondt og jeg har ikke født med kejsersnit  så det kan også forekomme uden og det er 4 år siden, bliver heller ikke bedre for mig desværre

Det lyder voldsomt.. 

For mig er det nok lige så meget at jeg heller ikke har nogen forbindelse til mine mave muskler nederst.. det er meget frustrerende 

Anmeld Citér

26. januar 2022

Anonym

Hanspige skriver:

Det lyder voldsomt.. 

For mig er det nok lige så meget at jeg heller ikke har nogen forbindelse til mine mave muskler nederst.. det er meget frustrerende 

Ja det er også mit problem, jeg har altid lidt topmave, selvom at jeg er slank  jeg synes selv at jeg ligner en der er gravid i 4 måned, så jeg undgår at tage stramt tøj på. Jeg har fundet ud af at det er mavemusklerne der er delte og som for mit vedkommende laver det problem, recus diastase (tror jeg at det hedder) jeg har googlet mig frem til nogen øvelser som jeg er begyndt på, så nu håber jeg at det hjælper  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.