Skyggestreg 2 dage i streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
1 svar
2 synes godt om
23. januar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Nu ved jeg godt det er super tidligt at teste, men jeg undrer mig lidt.. Er kun 3+0 i dag..

Men nu får jeg sådan en mærkelig streg i dag, dette er dog både på babyplan tidlig test og valmed.. og det samme skete i går (brugte kun babyplan der)

Er det ikke lidt mærkeligt at der sku komme noget på 3 tests, to dage i streg og nu også med nyt mærke eller?

Håber I kan hjælpe! 

ps. har før kunne teste positiv 3+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Reign skriver:

Nu ved jeg godt det er super tidligt at teste, men jeg undrer mig lidt.. Er kun 3+0 i dag..

Men nu får jeg sådan en mærkelig streg i dag, dette er dog både på babyplan tidlig test og valmed.. og det samme skete i går (brugte kun babyplan der)

Er det ikke lidt mærkeligt at der sku komme noget på 3 tests, to dage i streg og nu også med nyt mærke eller?

Håber I kan hjælpe! 

ps. har før kunne teste positiv 3+0 

Jeg kan desværre intet se. Men husk som du også selv ved. Det er alt for tidlig at teste. Prøv at holde dig fra testene til om 3 dage. Ved det er benhårdt bare at vente til imorgen tidlig, men prøv at beskæftig dig selv med mange ting så du kan få skubbet dine tanker lidt på noget andet.  Håber du snart står med 2 streger om få dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.