Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej.

nu spørger jeg nok dumt.
Men når en af ens Facebook venner tagger en i en af de der “køb billige rayban solbriller” fake annoncer. Hvorfor bliver man så tagget ? Er det helt tilfældigt hvem der bliver tagget eller er det fordi man har klikket på noget forkert på et tidspunkt? 
jeg ved godt det er noget malware af en slags der opretter opslaget og tagger en. Jeg undrer mig bare over, om der er en grund til at det kun er en lille gruppe af vedkommendes venner, der bliver tagget.

håber I forstår.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2022

Sprit25

Anonym skriver:

Hej.

nu spørger jeg nok dumt.
Men når en af ens Facebook venner tagger en i en af de der “køb billige rayban solbriller” fake annoncer. Hvorfor bliver man så tagget ? Er det helt tilfældigt hvem der bliver tagget eller er det fordi man har klikket på noget forkert på et tidspunkt? 
jeg ved godt det er noget malware af en slags der opretter opslaget og tagger en. Jeg undrer mig bare over, om der er en grund til at det kun er en lille gruppe af vedkommendes venner, der bliver tagget.

håber I forstår.

Jeg har ikke helt luret det, men tror det er dem de har interageret mest med  eller mindst ��

Anmeld Citér

23. januar 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg ved ikke lige hvorfor det er bestemte folk der bliver tagget. Men er der ikke loft for antal tags på et billede, siden det ikke er hele vennelisten?

I øvrig håber jeg du anmelder det som spam

Anmeld Citér

23. januar 2022

Pb18

Og så kan du under indstillinger vælge at du skal godkende at blive tagget på Facebook. Det hjælper selvfølgelig ikke problemet men så behøver dine venner ikke at se at du er blevet tagget og evt risikere selv at få trykket på linket. 

Anmeld Citér

23. januar 2022

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Og så kan du under indstillinger vælge at du skal godkende at blive tagget på Facebook. Det hjælper selvfølgelig ikke problemet men så behøver dine venner ikke at se at du er blevet tagget og evt risikere selv at få trykket på linket. 

Har slået det til. Synes bare der har været ekstremt mange af den slags opslag de sidste par dage. 

Anmeld Citér

23. januar 2022

Anonym

Tak for hint med indstillinger om det med tagging, det skal jeg da lige have slået til.

Har set mange af det samme indslag, og har forsøgt at anmelde dem, men synes bare der var ekstremt mange. Det er den der hårtørrer på instagram om igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.