hvor mange gange om dagen slår jeres børn sig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. april 2008

bette

synes det er ved at være siiiiindsyg så mange gange jeg må hen og trøste fordi han endten stiller sig op eller lign og falder med hovedet ned i gulvet.. kan da ikke være sundt.. sidder lige og tænker på. hvor meget der skal til for at få hjernerystelse??

Heidi som trøster dagen lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Anja

Tror det sker ca en gang om dagen her. Men han kan jo heller ikke rejse sig helt om endnu (kun på knæ) og kravler heller ikke, så mon ikke det bliver oftere, når først han er lidt mere fremme i skoen :)

Anmeld

14. april 2008

Tikki

Jeg har lige tænkt på det samme i dag. Iza er først lige begyndt at kravle i fredags, så det er helt nyt for mig. Men hun rejser sig også op nu af vores sofabord og reoler og vælter nærmest hver gang og slår hovedet ned i gulvet med et brag. Måske de efterhånden lærer en faldteknik.....tror der er skal meget til en hjernerystelse, men hvor meget ved jeg ikke faktisk....

Anmeld

14. april 2008

Nadi

Det er meget forskelligt fra dag til dag! Nogle gange er det mange gange og andre dage slet ikke. Men jeg har fået fortalt af min SP at de sagtens kan holde til det, at de er bygget til de mange slag de får. Så med mindre det er helt vildt og tovligt han slår sig så tror ikke der sker noget ved det. Men kan godt sætte mig ind at det må være lidt belastende at skulle trøste ham så mange gange om dagen.

-Nadia

Anmeld

14. april 2008

Sille

MANGE gange.... hun er dog blevet noget bedre til at holde balancen og falder ik helt så meget.. men det blir nok til nogle gange om dagen.. har tit tænkt på om hendes lille hoved kan holde til det...(?)
Det går jeg ud fra..:P

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

tif flytter sig ikke rigtigt...så det er ikke så voldsomt, joooo, når hun divaagtigt kaster hovedet ned mellem benene og knalder næsen og panden i gulvet...eller ikke...men det er jo kun endnu! snart kommer mærkerne...det ved jeg sørme godt!

Anmeld

14. april 2008

birgittemarie

Nøj, ja! Jeg var også lige igennem nogle grublerier omkring hjernerystelse og hvor meget, der skulle til, så jeg er glad for at høre, jeg ikke er den eneste med væltebaby og at I andres er overlevet indtil videre.
Nova Maria er lige begyndt at rejse sig op ved vores seng og forsøge at mosle sig op og i dag lød der et ordenligt drøn fra soveværelset, da hun væltede og hendes stakkels lille kranie mødte væggen 8(. Hun kom sig hurtigt over det, men mor her kunne ikke lige lade være med at slå op i førstehjælpsbogen om hjernerystelser og opdatere sig lidt...
Puha, jeg tror, vi går mange gys i møde nu 8(

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.