Er der nogle læger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
6 svar
4 synes godt om
21. januar 2022

Anonym trådstarter

Min søn på 12, har nu fået taget to blodprøver indenfor en uge. 
første gang opdager man for lav d-vitamin. Og er andet tal som var for lavt, hvilket man ofte der ved allergi: vi kender ikke til han har allergi og han får derfor taget nogle flere prøver. 
nu er svaret kommet - på nogle af prøverne - blandt andet at et antistof Iga er for lavt og de endnu en gang vil tage flere blodprøver…… 

mon nogen ved hvad det kan være? 
I know…. Væbn mig med tålmodig. Det er bare svært. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Nu er jeg godt nok ikke læge, men en hurtig søgning på Google viser resultater på cøliaki (glutenallergi). 

Men inden du tror alt muligt, så tag en snak med jeres læge. Puha, ved godt ventetiden kan være lang sådan en fredag eftermiddag, hvor lægen først er at træffe igen mandag morgen. 

Pøj pøj med det

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Nu er jeg godt nok ikke læge, men en hurtig søgning på Google viser resultater på cøliaki (glutenallergi). 

Men inden du tror alt muligt, så tag en snak med jeres læge. Puha, ved godt ventetiden kan være lang sådan en fredag eftermiddag, hvor lægen først er at træffe igen mandag morgen. 

Pøj pøj med det

Jeg har bevidst ikke googlet! Fordi jeg bliver skør. 
men gluten allergi, giver jo symptomer ….. og der sagde hun, at det her for lave tal, ikke ville give

Anmeld Citér

21. januar 2022

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Min søn på 12, har nu fået taget to blodprøver indenfor en uge. 
første gang opdager man for lav d-vitamin. Og er andet tal som var for lavt, hvilket man ofte der ved allergi: vi kender ikke til han har allergi og han får derfor taget nogle flere prøver. 
nu er svaret kommet - på nogle af prøverne - blandt andet at et antistof Iga er for lavt og de endnu en gang vil tage flere blodprøver…… 

mon nogen ved hvad det kan være? 
I know…. Væbn mig med tålmodig. Det er bare svært. 

Hvad er grunden til at i har fået taget de blodprøver.??

Sådan at det må være at han ikke er i top. Så ergo syntomper men hvilke. 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Hvad er grunden til at i har fået taget de blodprøver.??

Sådan at det må være at han ikke er i top. Så ergo syntomper men hvilke. 

Det er meget omstændigt, at forklare i en besked og vel egentligt også urelevant i forhold til det specifikke spørgsmål

Anmeld Citér

21. januar 2022

JRC

Profilbillede for JRC
Anonym skriver:

Det er meget omstændigt, at forklare i en besked og vel egentligt også urelevant i forhold til det specifikke spørgsmål

Selv en læge skal sætte blodprøve svar op mod symptomer for at give dig en konklusion, de to ting er ret afhængige af hinanden for at give en diagnose, som kan være ret svær at få på baby.dk, håber du finder nogle læger herinde. 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

JRC skriver:

Selv en læge skal sætte blodprøve svar op mod symptomer for at give dig en konklusion, de to ting er ret afhængige af hinanden for at give en diagnose, som kan være ret svær at få på baby.dk, håber du finder nogle læger herinde. 

Ja, det er nok rigtigt. 
jeg blev bare nervøs og famlede svar i blinde. 
Men naturligvis ved egen læge godt hvorfor og historikken bag det. 
jeg må vente til næste uge. 
God weekend 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.