Terminsgruppe august 2022?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. januar 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg er nysgerrig på hvem herinde der har termin samme måned? Og er der mon nogen der har lyst til at følges lidt ad herinde? Jeg venter nr 3 og er nu 9+1. Jeg har før været i terminsgrupper på Facebook, men det fik jeg alt for dårlige nerver af

Pt oplever jeg let aftagende ømhed i brysterne, hvilket er skønt da jeg ikke længere vågner i smerte når jeg vender mig om natten   min kvalme er der stadig og min madlede er lige så intens som altid når jeg er gravid, men jeg kaster efterhånden kun op et par gange om dagen, hvilket også er store fremskridt. Jeg fortæller mig selv at alt er godt men jeg synes stadig der er laaang tid til nf! Skal dog til læge i næste uge hvor de laver henvisningen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2022

Trinze

Hej

Jeg er 8+5, venter barn nr. 2 men første barn med min kæreste. Min datter er 5,5 år fra tidligere ægteskab. 

Jeg bliver fulgt via fertilitetsklinikken med skanninger hver anden uge pga. 4 SA/BIO fra Februar til november sidste år. 
Det er rigtigt rart for jeg har ikke mange symptomer pt. andet end oppustet. Har haft ømme bryster og kvalme. 

Vil rigtig gerne følges hvis du har lyst. Har tidligere været i terminsgruppe men venter nok til efter uge 20

Anmeld Citér

25. januar 2022

Maricella

Trinze skriver:

Hej

Jeg er 8+5, venter barn nr. 2 men første barn med min kæreste. Min datter er 5,5 år fra tidligere ægteskab. 

Jeg bliver fulgt via fertilitetsklinikken med skanninger hver anden uge pga. 4 SA/BIO fra Februar til november sidste år. 
Det er rigtigt rart for jeg har ikke mange symptomer pt. andet end oppustet. Har haft ømme bryster og kvalme. 

Vil rigtig gerne følges hvis du har lyst. Har tidligere været i terminsgruppe men venter nok til efter uge 20

Puh det har været en hård omgang at nå hertil Kan du finde ro i at være gravid nu så? 

Anmeld Citér

25. januar 2022

Trinze

Maricella skriver:

Puh det har været en hård omgang at nå hertil Kan du finde ro i at være gravid nu så? 

Det går okay. Heldigvis har vi haft skanning uge 7+0 og i lige i går 9+0, der var masser liv i denne lille, så det var rart at se. Nu venter vi til NF 12+2. Har du fået tid? 

Anmeld Citér

25. januar 2022

Maricella

Trinze skriver:

Det går okay. Heldigvis har vi haft skanning uge 7+0 og i lige i går 9+0, der var masser liv i denne lille, så det var rart at se. Nu venter vi til NF 12+2. Har du fået tid? 

Ej hvor godt Nej men jeg skal til lægen lige om lidt Det bliver godt at få kuverten, selvom det bare er et stykke papir jo

Anmeld Citér

25. januar 2022

Trinze

Maricella skriver:

Ej hvor godt Nej men jeg skal til lægen lige om lidt Det bliver godt at få kuverten, selvom det bare er et stykke papir jo

Held og lykke med det. Det er altid rart. Jeg har prøvet at forklare min kæreste som skal være far for første gang at den kuvert skal gennem for hvis nogen bare ser den når man tager noget andet ud af skabet så har de regnet den ud. Det kan han jo selvfølgelig ikke sætte sig ind i. Men alle kvinder der har været gravide ved godt hvad en gul kuvert betyder

Vi venter med at sige noget til efter NF. 

Har du lyst til at skrive privat? 

Anmeld Citér

25. januar 2022

Maricella

Trinze skriver:

Held og lykke med det. Det er altid rart. Jeg har prøvet at forklare min kæreste som skal være far for første gang at den kuvert skal gennem for hvis nogen bare ser den når man tager noget andet ud af skabet så har de regnet den ud. Det kan han jo selvfølgelig ikke sætte sig ind i. Men alle kvinder der har været gravide ved godt hvad en gul kuvert betyder

Vi venter med at sige noget til efter NF. 

Har du lyst til at skrive privat? 

Haha lige præcis! Og den er jo ikke særlig diskret i farven   og ja det vil jeg gerne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.