Må jeg se jeres graviditetstest fra 5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.871 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2022

Anonym trådstarter

…. og meget gerne fra Babyplan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Her er min babyplan 5+0/5+1  Er du i tvivl om din test er rød nok da? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. januar 2022

Morpåudebane

Har ikke billeder af min fra igår 5+0 men der var test streg næsten lige så tydelig som kontrol stregen

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Her er min babyplan 5+0/5+1  Er du i tvivl om din test er rød nok da? 

Nej den er egentlig meget tydelig men troede da den snart ville blive lige så tydelig som kontrolstregen 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Mrs.

Den er så fint positiv  har ingen betydning at den ikke er præcis så stærk som kontrolstregen. En streg er en streg.. 

tillykke med det  

Anmeld Citér

21. januar 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella

Jeg har denne gang ikke kunne få en streg der bare nærmede sig styrken på kontrolstregen, men jeg er da stadig gravid 9+ og har set blink to gange. Har desværre ikke billede af test i uge 5

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Den er så fint positiv  har ingen betydning at den ikke er præcis så stærk som kontrolstregen. En streg er en streg.. 

tillykke med det  

Tak. Jeg må nok bare slå mine bekymringer ud af hovedet. Har bare flere tab i bagagen så er så nervøs for at det sker igen 

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym trådstarter

Maricella skriver:

Jeg har denne gang ikke kunne få en streg der bare nærmede sig styrken på kontrolstregen, men jeg er da stadig gravid 9+ og har set blink to gange. Har desværre ikke billede af test i uge 5

Det giver mig lidt ro at høre

Anmeld Citér

21. januar 2022

Maricella

Profilbillede for Maricella
Anonym skriver:

Det giver mig lidt ro at høre

Det er jeg glad for at høre. Jeg var også meget nervøs da jeg sidste gang havde en teststreg kraftigere end kontrolstregen 4+0. Men så igen, første gang kunne jeg først teste positiv 5+ (troede jeg var ved at blive skør med graviditetssymptomer men negative test og mens der udeblev) og begge de graviditeter er altså resulteret i skønne børn. Så jeg tror virkelig det handler dels om de enkelte test (selv inden for samme mærke) og den enkelte graviditet

Anmeld Citér

21. januar 2022

Anonym

Dette var mine test, dog ikke 5+1, men alle test er taget indenfor en time  (var 5+6 her) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.