HJÆLP
Da det er meget følsom emne så vil jeg ikke ind på hvilken forældre der skrives eller handler om
der er to børn i det her over 11 under 14 den en forældre har været syg gennem mange år psykisk.. børnen har ikke set den en forældre gennem nogen år sagkyndig der valgt det…
efter nogen år er der igen samvær som bliver mere og mere konflikt fyldt hvor det er tydelig at mærke at den en forældre er syg
den en af børene har flere gange meldt fra og ikke ønsket at kommer til den forældre på samvær op til 3 mdr af gangen…
det andet barn rør på sig nu ønsker det heller ikke rigtig siger ofte samvær er for lang laver ikke noget lover og lover men intet sker forældre der er syg er i psy…
ingen af børnene ønsker den store kontakt når man ikke er der så ringer eller skriver ikke og siger ofte har ikke tid…
har i perioder været så slemt at de har bedt anden forældre om at sige de ikke har deres mobiler for at få ro. Her for de at vide at de ikke tænker på den anden og at …… er ligeglad med de ikke ønsker at snakke det er ikke kun deres behov mm
vil slet ikke samarbejde efter begge børn ikke vil på samvær fortæller at de skal og man ellers for politi til at hente dem.. ungerne vil heller være sammen med venner og den anden familie…
der er også sagt til ungerne at de dør ind for to år hvis de får vaccine mod corona at alle dør 2 år efter at vi lever i en syg verden og de bliver kidnappet at det er en chip de sprøjter ind i os… skulle de ske at nogen gjor de ikke så den anden forældre ville man gøre stor skade på de mennesker som tager den beslutning mm…
der er en gang afsat dom om trusler på livet
det som jeg nu vil er hvad kan den forældre gør hvor de bor hos for at hjælpe jeg tænker ikke længer det er sundt for børnene
den en har været på vej ud i nogen spiseproblemer den anden trækker sig en del efter endt samvær 

Anmeld
Citér