Clomid erfaring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har netop fået recept på Clomid efter besøg hos Gynækolog. 
Jeg har meget uregelmæssig cyklus og vi har nu forsøgt i næsten 5 måneder uden held, hvorfor gynækologen mente at Clomid kan hjælpe. Det skal siges at det blot er clomid tilskud der påbegyndes, ingen fertilitetsbehandling.

Nogen herinde der har erfaring med Clomid? Virkede det? Bivirkninger? Andet??

Håber nogen vil dele erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2022

Anonym

Jeg fik Clomid under hele mit fertilitetsforløb, havde ingen bivirkninger under forløbet foruden en enkelt gang hvor jeg led af svedeture (almen bivirkning) men synes ikke jeg blev påvirket psykisk. 

Så jeg har fine erfaringer med Clomid, det gjorde det det skulle.

Anmeld Citér

17. januar 2022

Anonym

Jeg fik det under mine to IUI forløb. Fik voldsom hovedpine begge gange…så voldsom, at jeg måtte gå hjem fra arbejde, tage et par piller og lægge mig under dynen

Men det virkede

Anmeld Citér

17. januar 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to!

jeg håber på ingen eller få bivirkninger, men vigtigst er dog bare at det virker, så projekt baby kan blive en realitet. Jeg er glad for at høre at det har været tilfældet for jer

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar begge to!

jeg håber på ingen eller få bivirkninger, men vigtigst er dog bare at det virker, så projekt baby kan blive en realitet. Jeg er glad for at høre at det har været tilfældet for jer

Det gjorde det - ud kom en baby. Og jeg producerede virkelig fine æg på Clomid. Vi fik af vide af det var en 'blid' form for hormon (kontra alt andet tænker jeg) lige for at give det sidste skub på æggene.

Held og lykke.

Anmeld Citér

15. marts 2024

maretarree

Min Clomid behandling gik heldigvis fint, uden de store bivirkninger - https://euhealth24.com/da/drug/clomid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.