Meget brunt udflåd ( 6+0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg er i øjeblikket syg med corona, og har været syg siden igår. Jeg har dog fået det bedre idag. 

Jeg er også gravid i uge 6+0. For lidt siden går jeg inde på toilettet og til min store overraskelse ser jeg meget brunt udflåd i min trusseindlæg( det ligner det jeg får før min menstruation). Jeg går fuldstændig i panik og når jeg tørre mig, er der stadig brunt udflåd på papiret. Har været i toilettet 3-4 gange og det er stadig ikke stoppet. 

Har slet ikke smerter eller noget ubehag. Jeg ringer så til lægevagten som fortæller mig at det kunne være en graviditet uden for livmoderen, men de kan ikke gøre noget så længe jeg ikke har smerter eller bløder. Men hun sagde også til mig at det kunne være temmeligt normalt at have pletblødning omkring den tid. 

Jeg bare ikke om jeg vil kalde det for pletblødning når jeg der kommer meget udflåd ud. Men det gøre samtidig heller ikke ondt overhovedet på nuværende tidspunkt. 

Er der nogle som har oplevet det samme hvor det viste sig at det var helt normalt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2022

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg har prøvet det 2 gange - den ene gang blev det brune udflåd til rød frisk blod og jeg aborterede. I den her graviditet oplevede jeg det 2 gange, uden at det havde en betydning. Jeg er i dag i uge 19

Anmeld Citér

17. januar 2022

AnoAno

Det kan gå begge veje.

jeg har en veninde som blødte i uge 8 det startede med en lille plet udviklede sig og hun blev kaldt ind på hospitalet og i hospital døren styrt blødte hun. Fosteret var okay alt så fint og har idag en skøn baby. Min niece begyndte at få brun udflåd fra uge 6 og det fortsætte frem til uge 25. Og hun har lige født.

men så har jeg en veninde som  intet kunne mærke og hun havde lidt brunt udflåd. Da hun skulle bygge sig efter nogle vare i supermarked så sad hun næremest i hug og der styrtbløder hun og abotere med store mængder blod og klumper.

jeg håber det bedste for dig og  for baby bliver

hvordan har du det nu? Er der kommet mere? 

Vil bare også lige sige at det godt kan være rester fra tidligere mens og især når det er brunt. 

Anmeld Citér

17. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej igen. 

Jeg fik en akut tid på hospitalet. Jeg var så urolig og nervøs. Heldigvis gik alt godt. Baby sidder som den skal, og vi var i stand til at se et hjerteblink. Så er enormt lettet lige nu. 

Anmeld Citér

18. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Hej igen. 

Jeg fik en akut tid på hospitalet. Jeg var så urolig og nervøs. Heldigvis gik alt godt. Baby sidder som den skal, og vi var i stand til at se et hjerteblink. Så er enormt lettet lige nu. 

Dejligt med gode nyheder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.