Nub Teori eksperter søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Forsigtig gæt på køn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.301 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej Ladies.

har været til vellykket NF scanning idag og 13+0  Jeg er så nysgerrig på køn, kan nærmest ikke vente de halvanden uge på en kønsscanning.

Er der nogen som er stærke i nub for jeg kan intet tyde ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2022

Anonym

Næsten 100 procent sikker på det er en dreng 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Næsten 100 procent sikker på det er en dreng 

Spændende  jeg spurgte i terminsgruppen og der skrev de kun tilbage på en pige.. 

jeg kan slet ikke tyde noget som helst

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym

Jeg vil uden tvivl sige en pige. 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil uden tvivl sige en pige. 

Det er hvad størstedelen siger.. spændende.. jeg tror også det er min fornemmelse, men den er ikke super stærk, sådan som når man normalt har en stensikker mavefornemmelse.. 

Anmeld Citér

18. januar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det er hvad størstedelen siger.. spændende.. jeg tror også det er min fornemmelse, men den er ikke super stærk, sådan som når man normalt har en stensikker mavefornemmelse.. 

Ved ikk lige hvorfor jeg blev anonym. Men det var mig det skrev pige.  

det bliver spændende. Du må endelig give en opdatering når du ved det.

min mavefornemmelse da jeg var gravid sagde jeg skulle have en pige. Jeg var så sikker på at det var. Men den mavefornemmelse tog fejl. Jeg fik en dreng   Men tror det handlede (for mig) om at ønsket om en dreng var afsindig højt. Så underbevidst fik jeg overbevist mig selv om at det var en pige så jeg ikk ville blive skuffet. Selvom en pige selvfølgelig havde været ligeså velkommen

Anmeld Citér

18. januar 2022

tutti

Jeg vil heller ikke turde gætte på kønnet, synes ikke helt at nubben er så tydelig

Jeg fik at vide fra alle grupper (selv de internationale), at jeg ventede en pige 13+1, men det er altså en lille dreng, som gemmer sig derinde Selvom man kan have en flad nub, afhænger det også meget af blærens position (om den sidder højt eller lavt) - fandt jeg så ud af Men opdater gerne når du får svar om et par uger

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym trådstarter

Mega spændende ��

jeg satser på at få svar i næste uge, hvis den lille nugget vil samarbejde til en køns scanning 

NF tog næsten en time, fordi den dansede breakdance derinde, så jeg måtte både hoppe, stå på hænder, op med røven og twerke for at få den til at finde ro. Det lykkedes heldigvis til sidst

Anmeld Citér

24. januar 2022

Anonym trådstarter

Nå.. til vores store overraskelse venter vi os en lille aktiv dreng

vi er meget overraskede, fordi der nærmest kun er kvinder og piger i begge familier, men vi ef SÅ glade

Anmeld Citér

24. januar 2022

tutti

Anonym skriver:

Nå.. til vores store overraskelse venter vi os en lille aktiv dreng

vi er meget overraskede, fordi der nærmest kun er kvinder og piger i begge familier, men vi ef SÅ glade

Stort tillykke med jeres lille dreng ! Jeg oplevede det samme (alle gættede pige), så mit hoved skulle lige lave en 180 grader, da vi fandt ud af, at det altså er en lille dreng, der ruger derinde Men hvor er det skønt med en dreng til flokken!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.