Positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2022

Anonym trådstarter

Kan den godt være falsk positiv efter tid. Den var svagt positiv er 9 min. Og dette billedet er taget en lille time efter. Gemte testen, og over natten er stregerne næsten lige tydelige. Er 4+0

Plejer at have ømme bryster op til mens. Men intet denne gang. Fryser, træt og kvalme, præcis ligesom min første graviditet.

Vi har prøvet LÆNGE som i 3 år + Så vil så gerne tro på den.

Testen er taget om aftenen, tog en ny i morges som er svagere. I de to andre graviditeten testede jeg først positiv uge 6 og der var de tydeligst om aftenen.

Tør bare næsten ikke at tro på det. Var igennem en dum udskrabning for to og et halvt år siden, fordi graviditeten ikke udviklede sig som den skulle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg tror du er gravid, så er det bare spørgsmålet om den udvikler sig de næste par dage. Men jeg har aldrig fået så tydelig en streg uden at være tidlig gravid

Anmeld Citér

16. januar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Kan den godt være falsk positiv efter tid. Den var svagt positiv er 9 min. Og dette billedet er taget en lille time efter. Gemte testen, og over natten er stregerne næsten lige tydelige. Er 4+0

Plejer at have ømme bryster op til mens. Men intet denne gang. Fryser, træt og kvalme, præcis ligesom min første graviditet.

Vi har prøvet LÆNGE som i 3 år + Så vil så gerne tro på den.

Testen er taget om aftenen, tog en ny i morges som er svagere. I de to andre graviditeten testede jeg først positiv uge 6 og der var de tydeligst om aftenen.

Tør bare næsten ikke at tro på det. Var igennem en dum udskrabning for to og et halvt år siden, fordi graviditeten ikke udviklede sig som den skulle.

Jeg vil betegne den som negativ fordi jeg selv har prøvet teste over tid blev positive og jeg var gudskelov ikke gravid. 
men du kan jo bare prøve at tage en ny test om nogle dage

Anmeld Citér

16. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det bedst at du tar en ny test om 2-3 dage. Og aflæs den inden for tiden.  At du kom tilbage til den efter natten over, den kan du desværre ikke stole på.

håber du få en positiv test ind for tiden om nogle dage.

Anmeld Citér

16. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg tror du er gravid

jeg har aldrig fået skygger på lidls test, og da jeg var gravid var den næsten 30 minutter om at blive svagt positiv 3+6 - og jeg havde testet positiv på andre test, så jeg tror altså godt du kan regne med den. Så krydser for at den bliver siddende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.