Har jeg mistet graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej 

håber i kan hjælpe! 
jeg testet igår eftermiddag postiv vedhæfter lige billede. Men her til morgen var den negativ? Måske en meget lille streg.. betyder det at det ikke bliver lidt noget? Har nogle oplevet det samme? Ps det er meget tidlig jeg tester men synes bare den var så postiv igår?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Uh det er så svært i starten. Jeg testede positiv første gang 3+6, og jeg testede hver dag for at se stregen blive kraftigere. Men jeg nåede også at blive bekymret fordi stregen pludselig var tæt på væk, selvom jeg faktisk endda var ovre tid for mens.

MEN i starten skal det næsten ingen forskel i dit væskeindtag til, at testen er mere utydelig, da hcg i urinen endnu er meget lav - og det kan nemt være det der er forskellen idag.

Jeg gik helt testamok i ca. 10 dage før jeg fik test med lige tydelige streger - kunne jeg spole tilbage ville jeg måske lige forsøge at tøjle mig selv lidt. Man kan blive meget mere bekymret af alt det testeri - og i virkeligheden er den første milepæl at gå over tid for mens, som første tegn på en blivende graviditet. 

Jeg krydser alt hvad krydses kan for, at det der har slået ud på din test bliver siddende

Anmeld Citér

16. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det meget svært at sige. Men er enig med Lambi90 at der skal intet til angånde din væske indtag før tydeligheden på testen ændres. Da HCG er utrolig lavt når det er så tidligt. Så bekymre dig selv ikke unødig. Test hver andet dag og ikke få dukket alt for meget. Så kan du følge med hver andet dag hvor den bliver kraftigere og kraftigere i stregen. 
krydser  for at den bliver siddende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.